וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזורית שיתקה את מיאמי. לברון: "לא מפתיע"

ההיט סיפקו תצוגה התקפית חלשה מול האזורית של אטלנטה. ספוסלטרה: "זה ימשיך לקרות". בריאנט מתייחס למשבר הקליעה

האם נמצאה הדרך לעצור את מיאמי? קצת נמהר יהיה לקבוע את זה על פי משחק אחד, שעות אחרי הניצחון של אטלנטה 92:100 על ההיט במגרשם הביתי, אבל הפרשנים בארה"ב מציינים שאטלנטה היא לא הראשונה שנוקטת בנשק שמיאמי כל כך מתקשה מולו: הגנה אזורית.

דאלאס עשתה את זה בהצלחה גדולה בגמר של השנה שעברה, בוסטון כמעט הצליחה לבצע קאמבק בשבוע שעבר מול בזכות אותה הגנה (עד שהרוקי נוריס קול הפגיז בדקות ההכרעה), הסקאוטים של אטלנטה הבחינו בזה והשתמשו בזה הלילה, וגם המאמן אריק ספולסטרה מודה שיש דברים בגו.

"זה בלתי נמנע שמעכשיו נראה את זה קורה הרבה פעמים מולנו", אמר מאמן מיאמי, אחרי התצוגה ההתקפית הכי חלשה העונה של קבוצתו, "מה שאיכזב במיוחד היה העובדה שזה פגע מאוד בריכוז שלנו".

ברבע האחרון מיאמי פגעה רק ב-37 אחוז מהשדה, ו-12 מתוך 19 הזריקות של שלושת הכוכבים היו הרחק מהסל במבצעים אישיים. גם דווין וויד, שקרטע מהשדה עם 4 מ-17, מודה: "ההגנה האזורית עשתה אותנו מעט פאסיביים".

לברון ג'יימס סיפר ש"היו כמה פוזשנים שבהם מיהרנו עם הזריקות, ובכמה אחרים היו מבטים טובים על הסל, אבל הכדור חמק החוצה. זו לא הפתעה, אנחנו פשוט צריכים למצוא דרך להתמודד עם זה".

הבעיה היא שעם הלו"ז הצפוף העונה ועם תקופת ההכנה הקצרה, לקבוצות אין ממש זמן להתאמן ולעבוד על דברים. למרות זאת, במיאמי מעריכים שהיריבות ימשיכו לשמור עליה עם האזורית וככה השחקנים לאט לאט ילמדו להתמודד עם זה. "אנחנו נשתפר בזה", אומר ספולסטרה, "מתישהו תהיה חייבת להגיע פריצה בנושא הזה".

קובי בריאנט לא מתכוון להשתנות

קובי בריאנט התייחס למשבר הקליעה הקל שעבר עליו בשני המשחקים האחרונים. אחרי שקלע רק 6 מ-28 מהשדה מול דנבר במשחק האחרון של הלייקרס, הכוכב צפה במשחק במטוס חזרה ללוס אנג'לס לצד המאמן מייק בראון, וניתח את המהלכים.

"אני תמיד צופה במשחק במטוס, אבל לראות את זה עם המאמן זה שונה", אמר בריאנט, "אני מאוד נהנה מזה, בגלל שיש אפשרות לעכל יותר את הדברים, לעבד אותם בראש ולעשות התאמות".

האם זה ישנה את הסגנון של קובי, ויגרום לו למסור יותר או להיות סלקטיבי יותר בזריקות שלו? ספק גדול. "אני עושה את מה שאני עושה", אומר קובי, "אם החבר'ה פנויים, אני מוסר להם. אם הם לא, אני זורק. אני פשוט משחק את המשחק שלי".

* בסקרמנטו מדווחים כי דמרקוס קאזינס (להלן: הפרחח) יצטרף למסע של הקינגס לממפיס, ואף יתלבש למשחק, אבל לא יפתח בחמישייה. כזכור, קאזינס נופה מסגל הקבוצה למשחק מול ניו אורלינס לאחר שהמאמן פול ווסטפאל טען שהוא ביקש טרייד. השחקן מכחיש: "לא דרשתי ולא ביקשתי טרייד. אני לא מסכים עם ההחלטה שהתקבלה נגדי".

טופ-10: צפו בעשרת המהלכים הגדולים של הלילה ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully