וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הגדול של קובי, הלילה הנורא של בריאנט

מצד אחד כוכב הלייקרס רשם עוד שיא היסטורי ב-NBA, מצד שני הוא גרם לפרשנים ללגלג עליו. העיקר שמייק בראון לוקח אחריות

לא ברור אם קובי בריאנט ירצה לזכור את הערב הזה או לא. מצד אחד, הלילה (בין ראשון לשני) כוכב הלייקרס הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות ה-NBA שמגיע ל-28 אלף נקודות, ללא ספק הישג מדהים. מצד שני, הלייקרס הפסידו 99:90 לדנבר, כשקובי סובל מערב קליעה זוועתי ופוגע רק ב-6 מ-28 מהשדה.

נפתח בצד החיובי. בריאנט ידע לפני המשחק שהוא צריך רק 4 נקודות כדי ל-28 אלף, והצליח להשיג אותן במהלך הרבע השלישי. רק שישה שחקנים בתולדות הליגה הצליחו להגיע ל-28 אלף נקודות (קרים עבדול ג'באר, ווילט צ'מברליין, קרל מלון, מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל), וקובי, שללא ספק נמצא ברשימה מכובדת ומפוארת, הוא השחקן הפעיל היחיד ברשימה. עכשיו חסרות לו 584 נקודות כדי לחלוף על פני שאק ולעלות למקום החמישי ברשימה. לעלות למקום הרביעי כבר יהיה יותר מסובך (שם נמצא צ'מברליין עם 31,419 נקודות). כשיעבור אותו, נדבר על השאר (להדביק את עבדול ג'באר עם 38,387 הוא צריך עוד עשרת אלפים נקודות. לא ריאלי).

ונעבור לצד השלילי. קובי החטיא היום 22 זריקות מהשדה, וגם אחרי שהחטיא 9 מ-10 הזריקות הראשונות שלו הוא המשיך לנסות שוב ושוב. או כפי שתיאר זאת פרשן ESPN, "לרגעים לא יכולתי לתהות אם אולי קובי בכלל מנסה להגיע הערב ל-29 אלף נקודות. הבחור יצא משליטה". בכל אופן, עם תצוגות כמו הלילה, יהיה לו קשה להגיע לשיאים שהוא חולם עליהם.

דרק פישר יצא להגנתו ("הותרנו היום את קובי בלא מעט מצבים קשים כי לא עבדנו בשבילו, והוא נאלץ לקחת זריקות מרחוק"), וגם פאו גאסול לא מודאג ("אני בטוח שהוא יקלע בהרבה יותר טוב במשחק הבא, אין טעם לעשות מזה עניין"), ובכל זאת, כמה נתונים.

זו הפעם ה-17 בקריירה שבה קובי רושם ערב עם 22 החטאות ומעלה. הערב הקשה האחרון שלו היה ב-8 בינואר 2010, כשהחטיא 23 זריקות בערב של 14 מ-37 מהשדה בהפסד הלייקרס מול פורטלנד. באותו יום הוא סיים עם 32 נקודות, הקבוצה הפסידה 107:98.

בריאנט גם רשם שני משחקים של 25 החטאות במהלך הקריירה שלו, ובנובמבר 2002 הוא רשם שיא שלילי מבחינתו כשהחטיא 30 זריקות מול בוסטון. אגב, המשחק הזה מול דנבר (שבו הוא גם רשם 6 איבודים) מגיע יממה אחרי שמול אותה דנבר הסתפק ב-6 מ-18 מהשדה. מי שלקח על עצמו את האחריות בסיום היה המאמן מייק בראון, שיודע שקבוצתו לא עבדה על השחקנים החמים פאו גאסול (20 נקודות ב-8 מ-15) ואנדרו ביינום (18 נקודות ב-7 מ-12), כששני הגבוהים לא קלעו בכלל בארבע הדקות האחרונות. "אני אימנתי גרוע, והשחקנים לא עשו עבודה טובה", אמר בראון בבסיום, "אין דרך אחרת להציג את זה".

עוד הלילה ב-NBA:

הלייקרס הפסידו לדנבר, מיאמי ושיקגו הביסו

קליבלנד ניצחה את הנטס, עומרי כספי קלע 9

דמרקוס קאזינס דרש לעזוב את סקרמנטו, והושעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully