וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גברה על ניו ג'רזי, 9 נקודות לכספי

הקאבס להטו מחוץ לקשת, כשגם הישראלי הציג את משחקו היעיל ביותר העונה. ג'יימיסון קלע 23, פארמר לא שיחק בנטס

קליבלנד הצליחה לרשום הלילה (בין ראשון לשני) את ניצחונה השני העונה, לאחר שגברה 82:98 על ניו ג'רזי. עמרי כספי רשם את משחקו הטוב ביותר העונה, כשקלע 9 נקודות, חילק 4 אסיסטים והוסיף ריבאונד אחד (ואיבוד אחד). כספי קלע 3 מ-7 מהשדה (2 מ-6 לשתיים, 1 מ-1 לשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), וכל זאת ב-18 דקות בלבד - הכי פחות מבין שחקני החמישייה. אחרי ארבעה משחקים, הקאבס מחזיקים במאזן 2:2.

יש לציין כי הבריחה הגדולה של קליבלנד נעשתה כשכספי ישב על הספסל, וייתכן שהמשחק פגע מעט במעמדו כשחקן חמישייה. אלונזו ג'י, המחליף של כספי בעמדת הפורוורד, שיחק הלילה 30 דקות. באמצע הרבע השלישי ג'י החליף את כספי כשניו ג'רזי עוד הוליכה 58:61, ומאז הישראלי לא חזר לפרקט, בעוד ג'י נותר בשדה וקלע 11 נקודות ועזר לקבוצתו לבצע את המהפך.

החוליה הבולטת ביותר בקליבלנד הייתה אנטואן ג'יימיסון, שקלע 23 נקודות באחוזים מצוינים מהשדה (10 מ-15, כולל 5 ריבאונדים, 3 חטיפות, 2 חסימות, 2 אסיסטים). ג'יימיסון קלע 3 מ-3 מעבר לקשת, והשלים ערב נהדר לחבריו בקליעות מהשלוש: הקאבלירס קלעו 16 מ-26 מהשלוש (61.5 אחוז), כשדניאל גיבסון פוגע ב-5 מ-7 (בדרך ל-19 נקודות) ואלונזו ג'י קולע 3 מ-5 (11 נקודות). קליבלנד הייתה רחוקה שלשה אחת מהשיא של הקבוצה, שעומד על 17 שלשות. "אני עדיין לא בטוח שאנחנו קבוצה של שלשות", אמר בסיום המאמן ביירון סקוט, "אבל ללא ספק יש לנו בחורים שיכולים לקלוע אותן אם מזדמן להם".

ניו ג'רזי, מנגד, סבלה מיום קליעות רע (38 אחוזים מהשדה), על אף שכל שחקני החמישייה שלה קלעו בספרות כפולות. דרון וויליאמס קלע 16 נקודות, אבל רק ב-6 מ-16 מהשדה, כולל 6 איבודים על 5 אסיסטים בלבד. "זה עוד הפסד, וזה בהחלט מתסכל", אמר וויליאמס, והודה: "אני ממש לא עוזר לקבוצה שלי כרגע".

הנטס, במאזן 4:1 עד עתה, רשמו 21 איבודים מול 16 אסיסטים. ג'ורדן פארמר כלל לא שותף. הנטס המקרטעים מצפים בקוצר רוח לקלע הבולט שלהם ברוק לופז, שפצוע וצפוי לחזור בעוד כחודש. האורחים הוליכו במחצית 43:49, אבל נכנעו בחצי השני להפגזה מעבר לקשת של המארחת.

המשחק גם הפגיש בין שני הרוקיז הבולטים עד עתה בליגה: מרשון ברוקס מניו ג'רזי וקיירי אירווינג מקליבלנד. ברוקס פתח טוב את העונה, אבל אכזב הלילה עם 0 נקודות ב-12 דקות. אירווינג, הבחירה הראשונה בדראפט, קלע 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully