וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לא היינו גרועים כמו שאנשים אומרים"

רן בן שמעון הגיב לביקורות על קרית שמונה במשחק העונה: "האלופה צריכה להיראות אחרת? אז בואו נדבר על מכבי חיפה"

את משחק העונה סיימה אמש (שני) עירוני קרית שמונה ברגשות מעורבים. מצד אחד, לאור ההתרגשות שהייתה במועדון עקב המעמד, ולנוכח חסרונם של שחקנים משמעותיים כמו שמעון אבוחצירא, ברק בדש ו-וויליאם נג'ובו, ובנוסף העבודה שגם רן בן שמעון יודע שקבוצתו לא מציגה יכולת מספיק טובה כבר זמן רב - אזי יש סיפוק מתוצאת התיקו, ששמרה על הפרש שבע הנקודות מהפועל תל אביב ופער שש נקודות מאשדוד. מצד שני, הקבוצה של איזי שרצקי יצאה מאוכזבת, כי בסופו של דבר היא ידעה שהייתה לה אפשרות לברוח לליגה, ואולי לעשות צעד משמעותי וגדול לקראת האליפות ההיסטורית שהיא חולמת עליה בסוף העונה.

אגב, משחק הקבוצה בשבת נגד הפועל ראשון לציון יועבר בשידור ישיר, כך על פי הודעת צ'רלטון.

בן שמעון שמע את הביקורות על היכולת של הקבוצות במשחק העונה, ואמר הבוקר לגלי צה"ל: "אני לא שותף לכל הדעות. לא נסחפתי לפני, ואני לא נסחף עכשיו. אני לא אוהב 0:0, אבל יחסית היה 0:0 לא רע. זה לא היה כזה גרוע. אני מבין את הציפיות, אבל לא היינו גרועים כמו שאנשים אומרים".

כשנשאל על היכולת שמצפים מקבוצה שעשויה להיות מוכתרת כאלופה, ענה המאמן בציניות. "האלופה צריכה להיראות אחרת? בוא נדבר על מכבי חיפה", אמר בחיוך בן שמעון, "מי שמצפה לדברים אדירים מקרית שמונה, צריך להבין שלא נבנינו למקומות האלה. יש סגל שלא יכול לתת הצגות. כשיחזורו השחקנים לחלק הקדמי, גם ניתן גולים".

רוצ'ט: "היה חסר לנו 0:1 קטן כמו תמיד"

"אנחנו טיפה מאוכזבים כי רצינו לנצח", סיכם אדיראן רוצ'ט את התחושות בקבוצה ."אבל זה בסדר, לא צריך להיות חזירים. הגענו למגרש מאוד קשה, מול קבוצה מאוד ביתית, שמשחקת כדורגל ממש טוב, וסיימנו את המשחק בהרגשה שהכל בסדר. אומנם היה חסר לנו 0:1 קטן כמו תמיד, גול קטן, אבל עשינו צעד קדימה. לדבר כרגע על אליפות זה לא לעניין. זו עוד קפיצת מדרגה בכל הקשור לאופי שלנו".

"זה נכון שהסגל שלנו לא ארוך", המשיך הקשר. "והיו חסרים לנו כמה שחקנים מאוד חשובים, אבל ראיתם קבוצה שעלו בה גם שחקנים מהנוער, שהתלבשו וגם שיחקו, ובסך הכל אנחנו קבוצה. אולי יש לנו סגל טיפה קצר, אבל זו כבר עבודה של רן (בן שמעון, ע"ג) להעמיד אותנו כמו שצריך על המגרש".

הקשר המוכשר התייחס לקהל המועט שמגיע למשחקי החוץ של הקבוצה ואמר: "אולי זה בגלל שמדובר בדרך ארוכה עד אשדוד, אולי בגלל השעה המאוחרת שבה התקיים המשחק ועוד באמצע השבוע. קחו בחשבון שהם היו מגיעים הביתה בסביבות 2 לפנות בוקר והם גם צריכים לקום בבוקר לעבודה. אבל אנחנו שמחים גם עם המעט שהגיעו, כי הם דוחפים אותנו ועוזרים לנו". ולבסוף אמר הקשר: "בזמן האחרון באות נגדנו הרבה קבוצות שנמצאות בתקופה טובה, אבל אנחנו ננסה להמשיך את התקופה הטובה שלנו גם מול ראשון לציון".

לקראת המשחק מול הקבוצה של ניסן יחזקאל , קרית שמונה תגיע כבר עם סגל גדול יותר שיכלול את שמעון אבוחצירא, שנעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מעניין יהיה לראות אם כבר בן שמעון ייתן הזדמנות לזר החדש של הקבוצה, דויד סולארי, שמיום חמישי מועד פתיחת חלון העברות יוכל ללבוש את מדי הקבוצה באופן רשמי. קרית שמונה כמובן תחסר את וויליאם נג'ובו ואת ברק בדש, שיחזרו לפעילות רק בחודש הבא עקב פציעות.

עוד על משחק העונה:

0:0 מאכזב בין אשדוד לקרית שמונה

שלום תקוה מסכם: הליגה נפגעה מחולשת הגדולות

ותודה לדני עמוס: אשדוד - קרית שמונה: הציונים

מרציאנו: "קרית שמונה הקבוצה הכי טקטית שראיתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully