וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "יש הרבה כישרון במכבי תל אביב"

2.1.2012 / 10:23

מכבי תל אביב מתחממת לפני הטופ-16, דייויד בלו מרגיש: "הכישרון שלנו בא לידי ביטוי". בלאט: "מקווה שהנדריקס יישאר"

לאחר שמכבי תל אביב הביסה אתמול (ראשון) ללא תנאי את סגניתה הפועל גלבוע/גליל 61:102, השחקנים יזכו היום ליום חופשי. שחקני הקבוצה נראו מרוצים מאוד לאחר המשחק, ומצב הרוח המרומם בקבוצה הורגש. במכבי תל אביב מרוצים מאוד המיכולת ומהיציבות שמציג ריצ'רד הנדריקס, ויפתחו עמו במו"מ במטרה להאריך את חוזהו.

גם המאמן דייויד בלאט אישר זאת כשאמר אתמול לאחר המשחק: "אני מקווה שהוא יישאר כאן לפחות שנה נוספת. אני מקווה שזה לא יעלה לו את המשכורת, אבל אנחנו בעד להשאיר שחקנים עם אופי נהדר כמו ריצ'ארד ואני רוצה להאמין שהוא ימשיך איתנו".

דייויד בלו נשמע גם הוא מרוצה מהניצחון הקליל אמש. "נראינו טוב מול הגליל, כי היו לנו כמה ימים של חופשה אז יכולנו לצבור כוחות", אמר בלו לוואלה! ספורט. "אנחנו לא מסתכלים על ההפרש שניצחנו מול הגליל, זה כדורסל ויתרון כזה גם קורה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ומנסים שכל מהלך וכל פוזשן שלנו יהיה טוב ויעבוד כפי שצריך".

בלו אף התייחס ליכולתה של הקבוצה במשחקים האחרונים. "גם בשני המשחקים האחרונים בליגה האדריאטית הצגנו יכולת טובה. אני חושב שהיכולת הטובה שלנו היא בזכות זה שאנחנו משחקים חזק וביחד, כקבוצה. בסך הכל יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים, אם זה הנדריקס, סופו או לנגפורד, ובמשחקים האחרונים אני חושב שהיכולת שלנו והכישרון בא יותר לידי ביטוי מאשר במשחקים הקודמים.

"גם השחקנים מכירים אחד את השני טוב יותר", ממשיך בלו, "עכשיו אנחנו בינואר ויהיה לנו הרבה זמן ללמוד ולהכיר אחד את השני על המגרש, כל אחד מבין את התפקיד שלו על המגרש".

בלו התייחס להצטרפותו של מאלט, הרכש החדש של הקבוצה: "הוא בחור טוב, בחור רגוע. לא יצא לי לשחק איתו הרבה, אבל הוא מאוד מאורגן בתור רכז ואני מצפה לשחק איתו".

עוד על מכבי תל אביב:

הצהובים הביסו 61:102 את גלבוע/גליל

בלאט לא מתרשם: ”גליל היא לא ברצלונה, קאנטו או ז’לגיריס”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully