וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "גליל היא לא ברצלונה, קאנטו או ז'לגיריס"

1.1.2012 / 22:44

מאמן מכבי ת"א לא התרגש מה-41 הפרש על גלבוע/גליל: "נצטרך להמשיך לעבוד". ליובין: "מכבי הענישו אותנו"

היו כמה קולות ברחבי הליגה שהכתירו את משחקה של מכבי תל אביב מול הפועל גלבוע/גליל הערב (שבת) כסוג של משחק עונה. אחרי הכל, שתי הקבוצות הן אלו שמוליכות את הטבלה, אבל האלופה הוכיחה הערב בדיוק עד כמה ההבדלים בין שתי הקבוצות עצומים עם ניצחון 61:102 מוחץ, כל זאת ללא דמונד מאלט, שצפה מהצד בחבריו מתעללים בקבוצתו של ליאור ליובין.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט הסביר בסיום את הסיבה לתוצאה הגדולה שהשיגה קבוצתו: "כשיש ישראלים כאלה, אז לפעמים גם שלושה זרים זה מספיק. אבל אני לא מסתכל על זה ככה. לא השמות משחקים, אלא הכדורסל. היום החבר'ה שיחקו פשוט כדורסל יוצא מן הכלל. אני חושב שגליל קבוצה מצוינת והתוצאות שלה מדברות בעד עצמן, אבל מכבי תל אביב קבוצה חזקה".

בלאט המשיך ואמר: "גם המשחקים בליגה האדריאטית עוזרים לנו לשחק כך. השאלה אם לאורך הזמן זה לא יעלה לנו בשחיקה. אנחנו משחקים כדורסל נהדר ומאוד מתוזמנים בהתקפה. זה נראה מצוין כרגע, אבל גליל, עם כל האהבה אליה, זו לא ברצלונה, קאנטו או ז'לגיריס. נצטרך להמשיך לעבוד קשה כדי להגיע לרמה שאנחנו שואפים".

המצטיין במשחק ריצ'רד הנדריקס, שסיים עם 21 נקודות אמר: "כולם שיחקו טוב. מה שחשוב זה שלא רק התחלנו טוב, אלא סיימנו חזק. התמקדנו במשך השבוע בהגנה וזה התבטא על המגרש. אנחנו במומנטום מצוין לאחרונה וננסה להמשיך אותו כמה שיותר".

מנגד, היה מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין מעט המום בסיום: "אני חושב שמכבי שברו פה כמה שיאים סטטיסטיים. היינו רכים מאוד ומכבי הענישו אותנו בגדול. אולי במחצית שנייה הורדנו אותם בכמות הנקודות וההגנה הייתה קצת יותר טובה, אבל זה לא משהו להתגאות בו. דברים שעבדו מול קבוצות אחרות, לא הספיקו פה. הפערים בין הקבוצות התבטאו על הפרקט".

מכבי תל אביב דרסה את גלבוע/גליל 61:102

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully