וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן: "הרגשתי שהסל ענק ואפשר לקלוע מכל מקום"

1.1.2012 / 21:29

שחקן מכבי ראשון לציון כיכב עם 35 נקודות בניצחון 77:88 על הפועל חולון. דן שמיר: "היה שיפוט לא טוב שפגע בנו"

מכבי ראשון לציון השיגה הערב (ראשון) ניצחון מרשים (77:88) על הפועל חולון, ולשם שינוי לא נזקקה למשחק צמוד כדי להגיע להכרעה. השחקן המצטיין בראשון לציון היה דרווין קיצ'ן, שסיים עם 35 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ואמר בסיום המשחק: "חולון היא קבוצה טובה וכשאתה משחק מול קבוצה טובה אתה רוצה להרים את המשחק שלך. אני ניסיתי להביא את הדברים שלי, ועשיתי את ההבדל. כל שחקן, כשהוא קולע, הוא מרגיש שהסל ענק והוא מסוגל לקלוע מכל מקום. יש לי את המזל שהיתה לי היום התחושה הזאת".

מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים, הוסיף: "התכוננו למשחק הזה וידענו שחולון קבוצה מאוד אגרסיבית, שהיא קבוצה עם הרבה אנרגיה ומשתדלת כל לילה להתפוצץ על המגרש, ואם לא נהיה באותה רמת אנרגיות מצבנו לא יהיה טוב". לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים בגביע המדינה אמר בירנבוים: "לירושלים יש מאמן חדש וזמירות חדשות, יש לי יתרון במשחק הזה שיש לי עוזר מאמן נהדר שמכיר טוב מאוד את ירושלים. החבר'ה רעבים וצעירים. קיצ'ן מתגעגע הביתה אבל עוד ארבעה חודשים הוא יראה את אמא".

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר: "כל הכבוד לראשון, הם עושים דברים יפים. יש אתגר לבוא אחרי השבוע החופשי, הרבה קבוצות לא נראו טוב, אני הייתי מרוצה מאיך שנראינו, התכוננו לזה ובנינו את זה כדי שנבוא חדים והתחלנו מספיק טוב. היינו שם. לגבי השיפוט מבלי להתיפייף, רמת השיפוט בליגה היא טובה והיא עלתה מדרגה, אני יודע שהשופטים עובדים ומנתחים, אבל היום היה שיפוט לא טוב שפגע בנו והפריע לנו לשחק. אני לא חושב שבגלל זה מפסידים משחקים והתירוצים האלה לא מקובלים אצלי, בכל משחק יש את התוצאה הסופית ובתוצאה הסופית יש הרבה דברים בדרך".

על יכולתה של הפועל חולון באופן כללי אמר שמיר: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות סיכומים, זה לא הדרך שלי בעבודה, אני מאוד מרוצה שהשחקנים שלנו מחוייבים בכל משחק ובאים באותה הדרך. אנחנו יודעים מי אנחנו ואנחנו לא קבוצה שיכולה לקחת משחקים בהליכה. השחקנים שלנו עושים את זה ואנחנו בדרך כלל מאוד ממוקדים במה שאנחנו רוצים לעשות. יש לנו ימים לא טובים".

מורן רוט ניסה להסביר את ההפסד: "באנו אחרי שבועיים חופש, זה קצת השפיע עלינו ברמת האגרסיביות בהתחלה. ראשון באו מאוד אגרסיביים ומנעו ממני ומלואיס את הכדור. בשורה התחתונה זה משחק בלי כדורסל יפה. הם רצו יותר, למרות שחזרנו ונאבקנו כל המשחק. הייתי בטוח שתהיה להם נקודת שבירה ברבע הרביעי אבל זה לא קרה. אנחנו לא באים שאננים לאף משחק ואף אימון, אנחנו קבוצה שעובדת קשה בכל משחק ונותנים כבוד לכל יריב. המשחק היה חשוב, אבל יש הרבה משחקים לתקן. שבוע הבא בגביע אין דרך חזרה, זה אצלנו בבית, יהיה קרב מעניין. אנחנו לא מסתכלים על המאמן של היריבה אלא על נתניה".

אשכנזי: "שמח שהמזל הלך איתנו"

קבוצה נוספת שיצאה עם ידה על העליונה הערב היא מ.כ הבקעה, שהשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה עם 76:78 מול מכבי חיפה באולם בנשר. מאמן הבקעה, אבי אשכנזי, שאימן בעבר בחיפה, אמר בסיום: "שיחקנו רע מאוד בתחילת המחצית השנייה, אבל אני שמח שהראינו אופי כדי לחזור לניצחון חוץ ראשון העונה. בדקה האחרונה המשחק יכול ללכת לכאן או לכאן, ואני שמח שהמזל הלך איתנו הפעם".

מי שהיה גיבר המשחק ברגעי הסיום הוא לא אחר מאשר פרנק רובינסון, שחקנה לשעבר של מכבי חיפה, שחזר הפעם במדי הבקעה, ואף קלע את סל הניצחון של האורחים, 7 שניות לסיום. "לא אכפת לי שקלעתי מול הקבוצה הקודמת שלי", אמר רובינסון לאחר הניצחון, "מה שחשוב הוא שהשגנו ניצחון חוץ ראשון, וזה חשוב מאוד לקבוצה".

מנגד, בחיפה ממשיכים להיות מאוכזבים מאוד, כשהקבוצה לא מצליחה להתרומם, שבוע אחרי שבוע. "אני מאוד מאוכזב", אמר מאמן הירוקים, מיקי גורקה בסיום. "אנחנו הפסדנו את המשחק הזה יותר ממה שהם ניצחו אותו. השחקנים שלי היו מאוכזבים במחצית בעיקר מהשיפוט".

אריק אלפסי: "בסוף העונה נעשה צנתור"

אחרי תקופה לא טובה שעברה עליה במחזורים האחרון, חזרה הערב עירוני אשקלון לעצמה עם ניצחון ביתי, 85:87 על מכבי אשדוד. "הניצחון הזה הוציא אותנו מהמשבר", אמר מאמן הקבוצה, אריק אלפסי. על העובדה שהמשחק הזה היה צמוד, בדיוק כמו שאר משחקיה של אשקלון בתקופה האחרונה, אמר אלפסי: "אני שמח שניצחנו - בסופו של דבר בסוף העונה נלך לעשות צנתור".

ניב ברקוביץ', שהיה מהמצטיינים באשקלון ורשם 20 נקודות מרשימות, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב, הצוות המקצועי נתן לי בשני המשחקים האחרונים הזדמנות ואני לוקח את הצ'אנס הזה. עכשיו אני נמצא בתקופה הכי טובה שלי מבחינת כושר ואני מרגיש שאני בשיא".

במכבי אשדוד לא יודעים איך לצאת מהמשבר שפוקד את המועדון, ומאמן הקבוצה, עופר ברקוביץ' סיכם: "אנחנו יוצאים עם תחושת החמצה. המשחק היה לנו בידיים ופיספנו אותו. אשקלון ניצחה בזכות הסל של מיטשל שהעביר את המומנטום אליהם ונפלנו בדברים הקטנים". גם ראמל בראדלי היה מאוכזב מאוד בסיום: "נתנו להם את המשחק, לא היינו מספיק רעים בדקות האחרונות כדי להשיג את הנצחון".

מה קרה בשאר משחקי המחזור בליגת העל?

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully