וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "ברגעי משבר מתגלים האנשים עם הלב"

1.1.2012 / 18:00

מאמנה החדש של הפועל ירושלים בראיון ראשון אחרי מינויו: "כבר הייתי במקומות קשים ולחוצים, המטרות של העונה לא השתנו"

לפני זמן קצר חתם שרון דרוקר בהפועל ירושלים לעונה וחצי כמחליפו של עודד קטש. דרוקר שב למועדון אותו אימן בין השנים 2003 ל-2005 ועמו זכה בגביע יול"ב בעונת 2003/4, ההישג החשוב בתולדות הקבוצה.

"אני חושב שיש בקבוצה הרבה כישרון", אמר דרוקר בראיון ראשון לוואלה! ספורט. "מבחינה אובייקטיבית יש הרבה פציעות בסגל ושחקנים שחוזרים מפציעה, אבל מה שחשוב הוא להתמקד בלהיות קבוצה, גם בהגנה וגם בהתקפה. זו לא דרך קלה לעשות, בטח בהתחשב במקום שהקבוצה נמצאת בו מבחינה מנטלית. אבל מצד שני אני חושב שברגעי משבר מתגלים האנשים עם הלב, האנשים האיכפתיים, ואני חושב שיש לנו כאלו אנשים במועדון ובסגל. זה הזמן שלהם לשחק ביחד".

דרוקר סיפר על הפגישה עם יו"ר הקבוצה וחברי ההנהלה ביום שישי: "דיברנו על המון דברים. בסך הכל עברו שבע שנים מאז שהייתי במועדון, הקבוצה עברה הרבה שינויים – גם בהנהלה. דיברנו על החתמות שונות, על דרך על דברים שאנחנו רוצים לראות, על השחקנים והסגל, הייתה פגישה טובה מאוד וממנה המשכנו הלאה. אני מקווה ששיתוף הפעולה ימשיך ויהיה פורה".

דרוקר, שאימן בשנים האחרונות ברוסיה, באיטליה, בליטא, ושימש גם כעוזר מאמן במכבי תל אביב, סיפר על הניסיון שצבר מאז הקדנציה הקודמת שלו בבירה. "אני חושב שכל מאמן גדל עם כל שנה שהוא עובר, בטח אם הוא עבר במקומות שונים, במדינות שונות, ראה שיטות אחרות וסוגי משחק שונים. הייתי בחמש מדינות ובמקומות קשים ולחוצים, גם באוראל גרייט ברוסיה וגם בריטאס וילנה, וברור שכל שנת ניסיון שמאמן צובר עוזרת לו".

"אפשר לשנות דברים"

לא אתה בנית את הסגל של ירושלים. מבחינת מטרות ולחץ, העובדה הזו עומדת לטובתך או לחובתך?

"אני לא חושב שיש מה להשתמש בזה. אני לא אוהב להשתמש בזה, הגעתי כבר למקומות וקבוצות ואפשר לשנות שם דברים ואפשר לעשות יותר. אני מקווה, וגם אמרתי את זה כבר לשחקנים, ש'כאשר השמש זורחת היא מאירה על כולם'. אני מקווה שנעשה ביחד את המאמץ הקבוצתי כדי לצאת מהמצב הזה וכדי לגבש שיטת משחק שאני מאמין בה ושאנחנו רוצים לראות בקבוצה, ושביחד נצא מהמצב שהקבוצה נקלעה אליו".

עד כמה אפשר להפיק מהעונה הנוכחית, מה המטרות מהעונה הזאת?

"המטרות לא השתנו. הפועל ירושלים תמיד רוצה להיות בצמרת, תמיד רוצה להיות למעלה, ומנסה לנצח כל משחק. זה לא משנה מה המשחק ומה המסגרת. אני חושב שגם השחקנים באים מחויבים ומודעים לזה, השאלה היא איך עושים את זה ואיך כל אחד ואחד נותן מעצמו יותר לטובת הקבוצה".

אין הרבה זמן. כבר בשבוע הבא יש לך משחק מאוד קריטי מול ראשון לציון.

"קודם כל אני מעביר היום אימון ראשון עם הקבוצה, אני כרגע לומד. מחר יש לנו כבר משחק חשוב נגד בני השרון/הרצליה, אני כרגע אומר שמיום ליום ומאימון לאימון אנחנו צריכים לנסות להתקדם".

גביע בירושלים זה תמיד חשוב.

"כן. אבל אני לא רוצה כרגע להתייחס גם ליריבות וגם למשחק, כי בשבילנו זה נראה מאוד רחוק. כרגע וקודם כל אנו צריכים להתייחס ולהתרכז במשחק מחר".

קטש התלונן שיש לחץ בירושלים למרות שהתקציב לא יותר מדי גבוה מהיריבות. אתה מסכים?

"לא שמעתי את הדברים. זה שיש לחץ, זה נכון. אבל אנחנו אוהבים את הלחץ הזה. בירושלים הלחץ הוא מהמשחק. לגבי התקציב, אני לא יודע להגיד לך, כי אני לא יודע מה המשכורות בדיוק, ולא בניתי את הקבוצה. אז קשה לי להתייחס לדברים הספציפיים האלו. אבל אני חושב שגם עודד יודע את זה. עודד דווקא פרח תחת לחץ, וחווה לחץ לא אחת. אז ברור שיש לחץ בירושלים אבל זה חלק מהעבודה".

לדעתך, מה הטעות הכי משמעותית שעשה קטש בקדנציה שלו בירושלים?

"אני לא יכול לענות על שאלה כזאת. עודד הוא גם קולגה וגם חבר, הוא אדם מוכשר ומאמן מוכשר, ואני מאמין שהוא יודע לנתח את הדברים שהוא עשה יותר טוב ופחות טוב. אם פעם נשב ונדבר בינינו, בטח נדבר גם על הדברים האלה, אבל בוודאי שלא אעשה את זה דרך התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully