וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר סיכם בהפועל ירושלים

31.12.2011 / 21:01

המאמן בן ה-44 שהוליך את המועדון האדום לזכיה בגביע יול"ב ב-2004 יחליף את עודד קטש ויחתום ביום ראשון לשנה וחצי

זה היה באוויר, והערב (שבת) זה קרוב מתמיד להיות סופי כאשר שרון דרוקר סיכם בהפועל ירושלים, כך נודע לוואלה! ספורט, ומחר יחתום בקבוצה באופן רשמי. מאז פוטר עודד קטש ניהלו ראשי הפועל ירושלים שיחות עם דרוקר, שהחזיק בהצעה מאסטודיאנטס הספרדית, אך לבסוף החליט להעדיף את הקבוצה אותה הצעיד לזכיה בגביע יול"ב ב-2004. המאמן, המוערך מאוד על ידי ההנהלה האדומה, הועדף על פני אריק שיבק, דן שמיר וצביקה שרף, ויחתום לעונה וחצי בשורות הקבוצה האדומה.

כבר אתמול נפגשו דרוקר, דני קליין ומספר חברי הנהלה נוספים, כאשר הערב נפגשו אנשי ההנהלה עם נציגיו של המאמן, ולא עם דרוקר עצמו, כדי להגיע לסיכום סופי.

דרוקר, 44, החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה.

לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב ואת העונה פתח באריס סלוניקי לפני שפוטר מתפקידו בחודש פברואר. בשלהי העונה שעברה הגיע למונטגרנארו והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. למרות זאת, העונה נפתחה רע עבור הקבוצה שהשיגה ניצחון בודד בששת המחזורים הראשונים בליגה, מה שבסופו של דבר הוביל לזעזוע מקצועי נרחב במועדון.

שחקני הפועל ירושלים לא הופתעו מעזיבתו של עודד קטש

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully