וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "אין שום מתח בחדר ההלבשה"

טוטו תמוז הכחיש שהיחסים בתוך הפועל ת"א רעועים, והוסיף: "עליתי למשחק נגד הפועל עכו כדי להראות מחויבות"

את המתח בהפועל תל אביב היה ניתן להרגיש גם אחרי הניצחון אמש (שבת) על הפועל עכו. המאמן דרור קשטן כלל לא אפשר לעיתונאים לשאול אותו שאלות והתחמק באלגנטיות לאחר שאמר משפט ארוך אחד. מקורביו טוענים שהוא פגוע מאוד מהבעלים אלי טביב, לאחר שהמתיחות בין השניים עלתה לשיאים חדשים בשבוע שעבר. מעבר לכך, בהפועל מאוד מרוצים מהחזרה למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקים.

"חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן, עברנו שבועות לא קלים", אמר טוטו תמוז בסיום המשחק, "אין שום דבר בחדר הלבשה, הכל בסדר גמור. לא ראיתי שום לחץ שהיה פה היום. הנענו את הכדור בצורה יוצאת דופן, שחקנו בצורה מצוינת. כל האלה שמתייפייפים ומדברים כאילו בעילום שם - אין שום עילום שם בקבוצה. אם יש משהו להגיד, אומרים בפנים. אני אומר שהכל בסדר בחדר הלבשה ולא היה שום דבר".

תמוז לא תורגל באימון המסכם בגלל פציעה, אבל לבסוף שיחק וכבש במשחק הרביעי ברציפות שלו נגד הפועל עכו. החלוץ התייחס לפציעה שלו וגם למחאה ביציע כנגד הנהלת המועדון: "עליתי קודם כל כדי להראות מחויבות. כל השחקנים צריכים להראות מחיובת וזה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך. בעיני המחאה ביציע זה לא עוזרת לנו ולא נותנת שום דבר, חוץ מהתמרמרות. כולנו צריכים לחשוב אך ורק על טובת הפועל תל אביב".

בהפועל ממשיכים לבחון את מועמדותם של מספר בלמים זרים שעשויים להחליף את ביוואן פרנסמן או מריו פצ'אלקה. הקבוצה כבר מנהלת מגעים עם אחד מהם – מרקו שולר הסלובני מגנט. שחקן נוסף שעדיין עומד על הפרק הוא טל בן חיים ממכבי פתח תקוה. טביב ימריא ביום רביעי למיאמי לתקופה ארוכה והוא ינסה לסגור את העברת השחקן לפני כן.

שחקני הקבוצה קיבלו יומיים חופש.

עמרי קנדה: "גם אנחנו שואלים איפה היינו בחודש האחרון"
הפועל תל אביב ניצחה את הפועל עכו 1:2 וחזרה למקום השני
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully