וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "גם אנחנו שואלים איפה היינו בחודש האחרון"

31.12.2011 / 22:02

עמרי קנדה חגג את ניצחון הפועל ת"א על עכו. קשטן: "מי שפתח שיחק עם שמחת חיים". אלי כהן הודה: "אנחנו בתקופה רעה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב שבה הערב (שבת) למקום השני בטבלה, כאשר גברה על הפועל עכו 1:2. בכך קטעה קבוצתו של דרור קשטן רצף של ארבעה משחקי לליגה ללא ניצחון, והיא תתפנה לחגוג את השנה החדשה כמו שצריך. שלוש הנקודות הערב בוודאי מקנים למערכת האדומה מעט לחץ, בעיקר אחרי אירועי הימים האחרונים וחילוקי הדעות בין ההנהלה, המאמן והשחקנים.

"המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו, בסוף הייתה שגיאה וכתוצאה מזה הם הבקיעו שער ובאופן טבעי היה לחץ בדקות האחרונות", אמר דרור קשטן בסיום, ודיבר על השער המצמק של עכו, שכבשה בדקה ה-87 וגרמה ללחץ מסוים בקרב מחזיקת הגביע. "בסך הכל אני שבע רצון מהבחורים, מהצורה שהם שיחקו, הניעו את הכדור ומהנחישות שלהם. אני מרוצה מכך שהם סיימו את השנה האזרחית בצורה טובה ומאחל לכולם שנה אזרחית טובה".

על השינויים שביצע הערב בהרכב הוסיף המאמן: "יש סגל, יש פצועים, יש שחקנים ואני שמח שהשחקנים שעלו היום ב-11 שיחקו עם הרבה שמחת חיים והרבה אחריות, מאוד אהבתי את צורת המשחק שלהם". אגב, כאשר נשאל קשטן בסיום על ידי צוות הטלוויזיה בנוגע לשיחה שערך עם הבעלים אלי טביב, עזב המאמן את הראיון בברכת "שנה טובה".

עמרי קנדה סיכם: "אני שמח מאוד שסיימנו את השנה החדשה בצורה טובה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון. היינו צריכים את זה כדי לחזור למסלול". קנדה נשאל לאן בדיוק נעלמה הפועל תל אביב ואמר: "אנחנו גם שואלים איפה היינו בחודש האחרון. פתחנו את המשחק בשער מהיר, אחר כך קצת הלכנו אחורה, אבל הכי חשוב זה שניצחנו וזה שנדבקנו לצמרת. אנחנו צריכים לחזור ליכולת האמיתית שלנו כי כישרון יש ויכולת יש. זה היה מין כדור שלג לא נעים, ועכשיו יש לנו משחק מאוד קשה מול באר שבע". על הסכסוכים הקיימים במועדון אמר קנדה: "הכל בסדר, יש אחלה מועדון ומגיע שאפו גדול להנהלה. בעיות יש בכל קבוצה, ואנחנו שמחים שמעודדים אותנו. אם נמשיך לנצח אני מבטיח שנסיים את העונה טוב".

מנגד, מאמן הפועל עכו אלי כהן ניסה להסביר את התקופה הרעה שעוברת על קבוצתו: "אנחנו בתקופה שאנחנו לא משחקים טוב. זה יישמע כתירוץ אבל זה משחק שלישי בשישה ימים. הקבוצה עברה מסכת של פציעות, התחלופה היא גדולה וזה משפיע ואנחנו סופגים הרבה מאוד שערים. אני מקווה שהפצועים יחזרו השבוע ונוכל לנוח ולהתכונן היטב למשחק הסופר חשוב מול הפועל חיפה.

"עד לפתיחת המשחק היום לא ידעתי באיזה מערך אני משחק בגלל האילוצים והפצועים, אבל גם במערך שונה אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. דברים שאפיינו אותנו לפני חודש כמו משחק מהיר נעלמו, אולי בגלל חוסר ביטחון, ואני מקווה מאוד שהיכולת הקודמת תחזור. זו אותה קבוצה מלפני חודש שדיברו עליה טובות, זה לא היה לפני הרבה זמן. קרה משהו, יש תקופות פחות טובות אבל צריך להתארגן ולהציג את אותה יכולת שוב".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully