וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקני מכבי חיפה: "אין יותר נמוך מזה"

1.1.2012 / 12:30

אלישע לוי אסף את שחקני מכבי חיפה: "כל אחד צריך לעשות חשבון נפש, גם אני". עתיד המאמן ייקבע רק אחרי פגישה עם שחר

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

"אלישע לוי ויעקב שחר ייפגשו הבוקר וינסו להגיע לפתרון לפני שיחליטו על פרידה", כך אמר הבוקר (ראשון) גורם בכיר במכבי חיפה לפני הפגישה בין המאמן לבעלים בעקבות המשבר אליו נקלעה הקבוצה, "לפני שאלישע לוי רוצה לשמוע מה ששחר אומר, הוא רוצה לשמוע איך הוא אומר את הדברים ומה הטון של השיחה. לא בטוח שיש מאמנים טובים ממנו בשוק". הפגישה תתקיים מאוחר יותר במשרדיו בתל אביב.

לוי עצמו הגיע לאימון כרגיל, ולפניו אסף את הצוות המקצועי לשיחה בת כרגע שעה. לאחר מכן לוי ערך אסיפה קצרה לשחקנים ושוחח על כר הדשא עם יוריצה בוליאט. המאמן אמר לשחקנים באסיפה: "שכל אחד מכם ייקח את זה עצמו בידיים ויחשוב טוב מה הוא עשה לא בסדר. כל אחד צריך לעשות חשבון נפש. גם אני צריך לעשות חשבון נפש עם עצמי. צריך לחשוב מה עשיתי לא טוב, איפה טעיתי ואיפה שגיתי. לא יכול להיות שיחזרו נגדנו מפיגור כמו אתמול".

כחמישה אוהדים הגיעו לאימון, השוער ניר דוידוביץ' שוחח עמם. ניידת משטרה שהגיעה בגלל חשש מוקדם להתפרעות של אוהדים, מיהרה לעזוב את המקום. האוהדים הספורים שהגיעו צעקו לכיוון השחקנים: "שכירי חרב. אתם כל היום מבלים ויוצאים אחרי משחקים במקום להתרכז בכדורגל. תתחילו לשחק".

בחיפה, כזכור, לא מתכוונים לעמוד בדרכו של המאמן אחרי הסערה בעקבות ההפסד 4:2 לראשון לציון. על פי ההערכות, לוי יישאל בשיחה האם הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמשבר הנוכחי. המאמן יודיע כי בעזרת רכש נכון בחלון ההעברות הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהבוץ. אם נושא הפיטורים יעלה מצדו של שחר, לוי עשוי להציע את התפטרותו.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, במועדון החליטו שלא יעמדו בדרכו של המאמן אם יחליט לעזוב, וזאת בניגוד למחזורים האחרונים בהם מעמד המאמן כלל לא עלה על הפרק.

אם המאמן יעזוב בסופו של דבר, הקבוצה עשויה לפנות לניר קלינגר, שיכול לאמן עד תום העונה לפני שיצטרף לנבחרת. כידוע, גם אלון חרזי מחזיק בתעודת מאמן.

"גם אם אלישע יעזוב לפני תום החוזה שלו, זה יהיה עם כבוד", אמר אמש גורם במערכת. "הוא סיים עם מאזן הנקודות הגבוה ביותר שלוש שנים ברציפות, וזה לא דבר של מה בכך". חיפה תנסה להחתים בכל מקרה שלושה שחקנים במועד ההעברות – בלם, קשר וחלוץ.

כפי שפורסם אתמול, במועדון לא מתכוונים לשחרר את ולדימיר דבאלישווילי, אלא אם כן תגיע קבוצה שתשלם עליו לפחות 300 אלף יורו. יוריצה בוליאט עשוי לסיים את דרכו בקבוצה אם במועדון יגיעו להסדר לגביו. כרטיסו של השחקן נקנה במיליון יורו והוא משתכר 250 אלף יורו בעונה. האופציה הכי ריאלית כרגע היא שחיפה תנסה למכור אותו.

המועדון שוקל לזמן למבחנים את קשר קבוצת קרימטפליטסיה האוקראינית, ארתור נובוטריאסוב (19), שהוצע על ידי סוכן מאוקראינה.

ארבע שלישיות ורביעייה

במועדון לא זוכרים תקופה רעה כזאת, בה ספגה הקבוצה ארבע פעמים שלישיות בחודש דצמבר, ורביעייה מהקבוצה שנמצאת בכושר הכי פחות טוב בליגה. משנת 1964/5 הקבוצה לא ספגה 25 שערים ויותר ב-17 מחזורי ליגה, אולם אז הקבוצה ירדה ליגה. ראשון לציון, אגב, לא ניצחה את חיפה בביתה מאז מרץ 1980. אז זה קרה עם 0:3 גדול. כרגע, ממוקמת מכבי חיפה במקום השלישי בליגה בטבלת הספיגות.

"יש כאן שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה עם הסמל שלנו", אמרו אתמול במועדון. שחקן בקבוצה היטיב לתאר את המצב העגום של הקבוצה כשאמר: "במקום שנירק דם, האוהדים ירקו עלינו אתמול. זה היה שפל חסר תקדים. מאז שאני בקבוצה אני לא זוכר מצב כזה".

שחקני הקבוצה פחדו אתמול לצאת ממתחם חדרי ההלבשה מחשש שאוהדים יפגעו בהם, ומלבד דלה ימפולסקי אף שחקן לא העז לצאת לבדו. חיפה תקיים הבוקר אימון, כשמספר אוהדים מתכוונים להגיע כדי למחות על המצב הנוכחי.

עדכון ראשון: 9:30

שיא שפל: מכבי חיפה הפסידה 4:2 לראשון לציון

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully