וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "לא חשבנו שזה יכול לקרות"

מנג'ר יונייטד לא עיכל את ההפסד לבלקבורן: "אכזבה גדולה". גם צ'לסי הובכה, וילאש בואש: "ננסה להגיע לליגת האלופות"

יום ההולדת ה-70 של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון שנערך הערב (שבת) היה אמור להיות אחר לגמרי. קבוצתו אירחה את בלקבורן מתחתית הפרמיירליג והיתה יכולה לפתוח פער זמני של שלוש נקודות בפסגה מהיריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, אבל במקום זאת נכנעו השדים האדומים 3:2, וסידרו למנג'ר שלהם יום הולדת עגום במיוחד. "זוהי אכזבה גדולה. אנחנו לא יכולים להאמין", אמר פרגוסון בסיום. "לא חשבו כלל שזה עלול לקרות".

הסקוטי ניסה להסביר את הסיבות להפסד המביך ואמר: "ספגנו שני שערים נוראיים ואסור לזה לקרות במשחקים כאלה. בלקבורן נלחמת על חייה וכמובן שאפשר היה לצפות שהם ייתנו כזה קרב. הם היו עמידים ללחץ שלנו, הגנו מצויין ועצרו לא מעט כדורים על קו השער, וכשנותנים להם להבקיע שערים כמו שהם הבקיעו, נותנים להם הזדמנות להחזיק מעמד. יש לנו הרבה פציעות כרגע ואני מקווה שנשתפר. הקישור הוא אזור שבו חסרים לנו שחקנים עם ניסיון, כמו מייקל קאריק (ששיחק בהגנה) וריאן גיגס".

המנג'ר אף העביר ביקורת על המשטח ואמר: "היה גשם כבד כל השבוע מה שהפך את המגרש למלא גבשושויות. זה בהחלט לא עזר לנו, אבל הצלחנו לחזור למשחק במחצית השניה, השווינו ל-2:2 ובנקודה הזאת כבר חשבתי שאנחנו הולכים לנצח". על ההמשך אמר פרגוסון: "אנחנו יכולים לשפר בהרבה את היכולת מהיום, ולא נראה לי שיהיו לנו עוד תצוגות נפל כאלה. אני עדיין משוכנע שיש לנו סיכוי מצויין העונה לזכות באליפות".

הצניחה החופשית של צ'לסי המשיכה עם הפסד ביתי מביך 3:1 לאסטון וילה הבינונית, שהצליחה להתגבר על פיגור ולחגוג בסטמפורד ברידג'. זה היה ההפסד השישי של הבלוז העונה ונדמה שמעמדו של המנג'ר הצעיר אנדרה וילאש בואש מעורער מתמיד. אם אחרי התיקו 1:1 במחזור הקודם מול פולהאם, וילאש בואש אמר שיהיה קשה לקבוצתו לזכות באליפות, היום הוא כבר הוריד את הציפיות הרבה יותר: "המטרה העיקרית שלנו היא לנסות ולהגיע למקום שמספיק לליגת האלופות בסיום העונה". בתגובה לשאלות העיתונאים הוא גם אמר כי לא ידבר על התפטרות כרגע.

לגבי המשחק הוא הוסיף: "זה היה כמו מול פולהאם. לא הצלחנו לכבוש והם ניצלו הזדמנויות והענישו אותנו במתפרצות. זו אכזבה, כי אנחנו לא מצליחים לצמק את הפער מהצמרת".

* ארסנל, שחילצה 0:1 על ק.פ.ר, איבדה את תומאס ורמאלן שייעדר לשלושה שבועות, וארסן ונגר כבר הצהיר שיחפש לבלם הבלגי מחליף בהשאלה.

קשה בבית: יונייטד הפסידה לבלקבורן, צ'לסי לוילה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully