וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "בבית"ר יש יותר לחץ מאשר במכבי ת"א"

30.12.2011 / 15:15

ברק יצחקי טוען: "אני נהנה במכבי, אסור שבית"ר תרד ליגה". על חזרה לנבחרת: "מקווה שגוטמן יזכור את התקופה שרצה אותי"

מכבי תל אביב רושמת התאוששות איטית תחת ניר לוין, אבל בשבת מצפה לה משחק חוץ קשה מאוד מול בני סכנין (18:00, ספורט2) המצוינת. מי שזוכה לאמון חודש הוא ברק יצחקי, שנראה משוחרר יותר מאשר בתקופה תחת מוטי איוניר. יצחקי כבש שער מול הפועל ראשון לציון, במשחק בו הצהובים היו רחוקים מלהרשים ואף קרובים לספוג הפסד מביך, אך בסופו של דבר מכבי תל אביב הצליחה לנצח, ויוצאת מעודדת. עכשיו יצחקי מספר על התחושות.

יצחקי התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים: "קשה היה לשמוח אחרי הגול", אמר השחקן, שבסיום המשחק אף התלונן על שריקות הבוז שהגיעו מאוהדי מכבי תל אביב בעקבות היכולת החלשה של השחקנים, "זה היה איזשהו לחץ שהשתחרר בתקופה פחות טובה, שמענו את כל שריקות הבוז וכל האווירה אז יצא ככה.

"קשה לי להסביר מה הצליח בכסף הגדול בבית"ר ירושלים שלא מצליח במכבי. בבית"ר הכל התחבר טוב, הצלחנו לקחת נקודות גם כשלא שיחקנו טוב. גם בשנה הראשונה עם אבי נמני ויוסי מזרחי פתחנו טוב גם בליגה וגם באירופה, אך ברגע שהייתה ירידה ביכולת ולא ייצרנו נקודות התחיל כדור שלג שנמשך עד היום. בסך הכל המערכת בסדר גמור ונותנת מה שצריך לכדורגלן. זאת תקופה פחות טובה אך אני נהנה מאוד במכבי תל אביב".

על בעל הבית מיטש גולדהאר שנמצא מעבר לים, אמר יצחקי: "יש לו נציג בעלים והוא נמצא באימונים ואני לא חושב שזה משהו שצריך להשפיע. שחקני כדורגל לא צריכים להתסכל אם בעל הבית נמצא לידם או על העניינים מסביב אלא רק על המגרש".

על המצב בטבלה: "הפער הוא גדול מאוד מהמקום הראשון ואם נסתכל לכיוון אליפות אז המצב לא טוב. אם נתחיל לנצח ברצף ובסופו של דבר תיווצר סיטואציה שיהיה לנו סיכוי, אז נדבר על זה. אני מאוד מפרגן לקרית שמונה ואשדוד על מה שהן עושות. אני חושב ששתיהן יכולות לרוץ עד הסוף, כי מדובר בחומר שחקנים טוב וקודם כל מאמנים מצוינים. כל הכבוד להם על הרצף היפה של הניצחונות, ובמיוחד קרית שמונה שעושה את זה בתקופה פחות טובה".

על השאלה איפה ישנו יותר לחץ, בבית"ר או במכבי תל אביב, ענה יצחקי: "אני חושב שיש לחץ הרבה יותר גדול בבית"ר ירושלים מאשר במכבי תל אביב. אני לא רוצה לחשוב על האפשרות שבית"ר תרד ואסור להגיד את זה אפילו בצחוק. ראיתי את המשחק של בית"ר נגד הפועל במסעדה ובגול של דיאמנט קפצתי וכמעט הגעתי לירח. התחתית כרגע בוערת ונגד הפועל חיפה ביום ראשון זה משחק העונה של התחתית. זה לא פשוט מה שקורה בתחתית, ואסור לבית"ר להיות שם, אך זאת שנה קשה ומבחן אופי לכולם, ואני חושב שאם בית"ר תשרוד בליגה - זה ישתלם, כי השחקנים עוברים תהליך של התמודדות עם קשיים וזה יעזור בהמשך. בתור שחקן שעבר את זה בבית"ר, זה רק חיזק וחישל אותי להמשך".

על האפשרות שאולי יבקש מגולדהאר לזרוק עצם לבית"ר עם שחרור שחקן או שניים: "המצב שלנו לא כזה טוב שאנחנו יכולים לשחרר שחקנים".

על הסיכוי שיזומן שוב לנבחרת אמר יצחקי: "יש הרבה חלוצים, ואני מקווה שגוטמן יזכור אותי קצת מהתקופה שהוא היה בהפועל והתקשר אליי שאצטרף. אם אהיה טוב אני מאמין שאוזמן".

בני סכנין - מכבי ת"א: קולאוטי ופונצ’ץ בחוץ, ישראלביץ’ ולוגסי בפנים

ברק יצחקי: "מצפה מהקהל שלנו להיות סבלני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully