וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: לוין מתכנן ארבעה שינויים

קולאוטי ופונצ’ץ בחוץ, ישראלביץ’ ולוגסי בהרכב למשחק החוץ בדוחא (שבת, 17:30, ספורט 2). מהראן ראדי חוזר להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של סכנין על מכבי בליגה היה לפני ארבע שנים, בדצמבר 2007, באצטדיון דוחא, בתוצאה 2:3.

* סכנין ללא הפסד כבר שלושה משחקים ברציפות. היא הפסידה רק שני משחקי בית העונה.

* לאחר סדרה של שישה משחקים ללא ניצחון, מכבי עם שני ניצחונות והפסד בשלושת המחזורים האחרונים.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אחרי ניצחון שלישי ברציפות וההתבססות במקום הרביעי, בסכנין מתמוגגים מהעונה המצוינת שעוברת על הקבוצה ומקווים שמחר, בעזרת אצטדיון מלא וביתי, הם ינצחו את מכבי תל אביב לראשונה אחרי ארבע שנים ואף יעפילו למקום השלישי, אם הפועל תל אביב תמעד מול עכו בבלומפילד: "מתחילה לנו לנו מחר סדרת של משחקים קשים מאוד", אמר שלומי דורה לשחקניו, "אנחנו צריכים להגיע עם ביטחון למשחקים הבאים ולהסתכל למכבי תל אביב בגובה העיניים, אם אנחנו רוצים להתמודד על מקום באירופה".

מנהיג הקבוצה, מהראן ראדי, שנפצע והורחק בשבת שעברה מול הפועל באר שבע, ישוב להרכב על חשבונו של חאמד גנאים. זה השינוי היחיד שדורה מתכנן מההרכב שפתח באמצע השבוע מול עירוני רמת השרון. בסכנין גם ממתינים לפתיחת חלון העברות בשבוע הבא, אז תגביר הקבוצה את הלחצים על מכבי חיפה לשחרר אליה את מוחמד גדיר ללא תמורה, עד לסיום העונה.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק. רפי דהן וסאבו פאביצ'ביץ' החלימו מפציעות וקיימו אימון מלא עם חבריהם, אבל אורי כהן וגיא חיימוב נעדרו בגלל פציעות. השוער בספק למחר. בקרית שלום ירצו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון על עירוני ראשון לציון ביום רביעי בבלומפילד, למרות שהקבוצה עדיין לא מציגה יכולת משביעת רצון.

על פי התירגול הטקטי שקיים לוין באימון, נראה כי הוא מתכנן ארבעה שינויים בהרכב, כאשר קלמי סבן, רוברט פונצ'ץ, ניבאלדו ורוברטו קולאוטי יאבדו את מקומם. עומר ורד, שלא שיחק מול ראשון לציון, יפתח בעמדת המגן הימני על חשבונו של סבן. פאביצ'ביץ צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד שרן ייני. משה לוגסי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב אף הוא להרכב ויעלה לצד גל אלברמן בקישור האחורי. גיז'רמו ישראלביץ', שנכנס כמחליף ביום רביעי, יפתח בקישור יחד עם ברק יצחקי. אלירן עטר ומואנס דאבור ישתפו פעולה בחוד הצהוב. הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שוב לא יכלל בסגל ועתידו בקבוצה לא ברור בשלב זה. המגן המושאל דור מלול, שמשחק העונה בבירשחוט הבלגית, ניצל את הפגרה, הגיע לביקור מולדת ובא לבקר את חבריו בקרית שלום.

באסיפה שנערכה לקראת המשחק, אמר לוין לשחקניו: "אנחנו משחקים בשבת נגד סכנין ויש לנו הרבה הרבה מה לתקן ולשפר. אמנם במבחן התוצאה נגד ראשון לציון עמדנו, אבל
לא שיחקנו טוב והיריבה שלנו הפעם היא קבוצה מאוד ביתית, שמגיעה למשחק עם הרבה ביטחון".

יעמדו למבחן

בני סכנין: מהראן ראדי

אם סכנין רוצה לקרוא תיגר על הצמרת הגבוהה של הליגה, היא צריכה את המנהיג שלה בשיאו, ממש כמו בתחילת העונה. המשחק הזה יהיה הזדמנות מצוינת עבור ראדי, לשחזר את היכולת שלו מפתיחת הליגה, עם חזרתו להרכב לאחר הרחקה. אם זה יקרה, סכנין תשבור את המנחוס מול מכבי.

מכבי תל אביב: משה לוגסי

הקשר הצעיר חוזר להרכב אחרי שסיים עונש הרחקה בגין צהובים. המשחק בסכנין עשוי להיות מוכרע בקרבות במרכז המגרש, כאשר לוגסי וגל אלברמן יצטרכו להיות במיטבם מול הקישור של סכנין בראשותם של חאלד חאליילה ומהראן ראדי, שנמצאים בתקופה טובה. אם לוגסי ישחזר את היכולת הטובה שלו מתחילת העונה, בתוספת ליציבות שמעניק אלברמן הוותיק, הצהובים יוכלו לחזור עם שלוש נקודות יקרות ממשחק חוץ קשה בדוחא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ' (ניבאלדו), שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ג'יזרמו ישראלביץ', ברק יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully