וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "מצפה מהקהל שלנו להיות סבלני"

28.12.2011 / 21:15

שחקנה של מכבי תל אביב התייחס לקריאות האוהדים במהלך הניצחון הלא משכנע על ראשל"צ. לוין: "לא היה הכי מרשים"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב השיגה הערב (רביעי) 3 נקודות ליגה יקרות שקירבו אותה בחזרה לחלק העליון של הטבלה. מצד שני, הניצחון 1:3 על הפועל ראשון לציון בבלומפילד היה רחוק מלשכנע, בעיקר לאור העובדה שעד לדקות הסיום הוא נראה כל כך רחוק. מאמנה של מכבי תל אביב, ניר לוין, אמר בסיום המשחק: "יש חיוך מסוים הערב. ידענו לצאת מזה אחרי השער שספגנו, שינינו מומנטום וגם את זה חשוב לעשות. היה חשוב לנצח אחרי ההפסד לאשדוד, ואני שמח שעשינו את זה בצורה מכובדת. זה לא הכי מרשים, אבל גם זה בסדר. ברק יצחקי אמור היה להיות מוחלף, אבל נשאר ותרם את השער בזמן שהיה צריך. אני שמח שהיום גם המזל היה איתנו".

עוד הוסיף ניר לוין: "הקבוצה עדיין לא משחקת עם שקט נפשי. יש יותר מדי איבודי כדור, יותר מדי טעויות, ומצפה לנו תהליך לא פשוט. אני מאמין שנעבוד על זה ונתקדם הלאה".

ברק יצחקי, שכבש את השער השני של מכבי תל אביב במשחק, התייחס בעיקר לקריאות האוהדים של קבוצתו, שנשמעו היטב במהלך הדקות הרעות במשחק: "לא היינו טובים היום, אבל הקהל צריך להבין את המצב. אני שומע את השריקות מהיציע, שומעים הכל מהמגרש. מגיעות לנו הביקורות, אבל אנחנו מצפים מהקהל להיות יותר סבלני. הקהל הזה עבר הרבה אכזבות וגם כרגע לא יכול להתגאות בנו, אבל הם צריכים להיות לצדנו. כשיש טיפה ביטחון, הקבוצה יודעת לשחק כדורגל".

מואנס דאבור שסיים את המשחק עם שער ובישול, הכחיש שביצע תנועה לעבר אוהדי מכבי תל אביב ואמר: "אני שמח שכבשתי את השער הראשון שלי העונה, במיוחד שהוא היה מול שער 11-10 עם הקהל שאני כל כך אוהב. תנועה לעברם? לא יודע מה ראו בטלוויזיה, שלחתי להם נשיקה ונישקתי את הסמל".

מאמן הפועל ראשון לציון, ניסן יחזקאל, ספר משחק 16 ברציפות ללא ניצחון ואמר בסיום: "אני כבר נשמע בנאלי, אני לא יכול לחזור על הקלישאות. כל מה שאגיד יישמע כתירוץ, אבל הבנתי שלפחות שער אחד שלנו היה חוקי. אם החלק הקדמי שלנו היה קצת יותר חד, היינו משיגים פה משהו, אבל כשאתה לא כובש אתה סופג. אני ממשיך להאמין, אחרת הייתי הולך הביתה מזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully