וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אבוטבול, טועמה ולאלה תורגלו לקראת עכו

30.12.2011 / 13:22

ידין ותמוז התלוננו על פציעות ולא ישחקו, אורמוש יירד לספסל. קשטן: "לאן נעלמתם? מצפה ממכם לסתום פיות לאנשים"

בצל המתיחות הגדולה בין השחקנים לבין הבעלים אלי טביב והמאמן דרור קשטן, וזו בין טביב וקשטן עצמם, הפועל תל אביב מתכוננת למשחק הבית שלה נגד הפועל עכו מחר בבלומפילד (שבת, 20:00, ספורט2). האדומים יגיעו להתמודדות אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, במסגרתם הם כבשו שני שערי זכות בלבד והתרחקו כדי תשע נקודות מהמקום הראשון.

אביחי ידין הפצוע לא יכלל מחר בסגל ומי שיחליף אותו יהיה שי אבוטבול. מעבר לכך קשטן מתכנן מספר שינוייים נוספים: סלים טועמה יפתח על חשבון מירקו אורמוש ומהראן לאלה במקומו של טוטו תמוז, שלא התאמן אחרי שהתלונן על כך שהוא סובל מכאבי ברכיים מזה תקופה ארוכה. בהפועל היו שחקנים שתהו האם הפציעה של תמוז היא אכן רצינית ואמרו: "נראה שטוטו לא עומד בלחץ ובגלל זה הוא לא ישחק".

יש לציין שהבעלים אלי טביב רואה בטועמה, אבוטבול ולאלה האחראים לחוסר השקט בקבוצה ובחדר ההלבשה בשבועות האחרונים, והתכנון של קשטן לפתוח עם שלושתם היא בבחינת השבת מלחמה שלו בצל המתיחות שנוצרה בינו לבין הבעלים.

עוד לפני האימון קשטן ערך היום אסיפה לשחקנים ואמר להם: "לאן נעלמתם בחודש האחרון? מה קורה לכם? איבדתם את הביטחון לגמרי. אני מצפה ממכם לחזור ליכולת שהצגתם ולסתום פיות להרבה אנשים".

הפועל תערוך טקס הוקרה למאמן בשלוש השנים הקודמות, אלי גוטמן, דבר ממנו קשטן נפגע. אחרי שגוטמן יקבל פרחים, מתכננים האוהדים למחות נגד הנהלת הקבוצה. יש לזכור שלמרות המחווה מחר, בין גוטמן לבין טביב שררו יחסי עבודה לא טובים, להם הייתה השפעה ישירה על כך שהמאמן לא המשיך במתחם חודורוב.

בתוך כך הנהלת המועדון הודיעה היום שהיא מאפשרת לקשר הקבוצה נוסא איגייבור לטוס לחופשת מולדת קצרה בניגריה עד יום חמישי הבא. הקשר בן ה-20 סובל ממתיחה במפשעה ולא היה מתוכנן להיכלל בסגל למשחק מחר. הבעלים אלי טביב אמר: "לאור העובדה שהוא לא יכול לשחק, החלטתי לאפשר לו לבקר את משפחתו. כפי שאפשרתי לביוואן פרנסמן לצאת לביקור מולדת קצר".

גורם בהפועל תל אביב: "אם לא ננצח את עכו, קשטן צריך ללכת הביתה"
שחקני הפועל מאשימים את קשטן וטביב ביצירת מחנאות בקבוצה
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully