וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו סירב לאמן את קולומביה, פקרמן מועמד

מאמן פרגוואי לשעבר העדיף לחתום בקבוצת נעוריו ניואל'ס אולד בויס: "המועדון בו גדלתי". ההערכות הן שהמו"מ עם פקרמן יצלח

המאמן הארגנטינאי חרארדו מרטינו סירב להצעה להפוך למאמן נבחרת קולומביה, והעדיף להתמנות למאמן ניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית. מרטינו בן ה-49 גדל בעיר רוסאריו, היה אוהד מושבע של ניואל'ס מילדות, ושיחק בקבוצה לאורך מרבית הקריירה שלו.

מרטינו אימן את נבחרת פרגוואי מ-2006 עד קיץ 2011, כשתוך כדי הוא מעלה אותה למונדיאל 2010 ומעפיל איתה לגמר הקופה אמריקה לפני כחצי שנה. אחרי שעזב את האלבירוחה הוא הוזכר כמועמד בכיר לאימון נבחרת ארגנטינה - תפקיד שבסופו של דבר הלך לאלחנדרו סאבלה.

"זה נכון שהייתי קרוב לסיכום בעל פה עם ההתאחדות של קולומביה, אבל החלטתי שלא לקחת את העבודה הזו. היו לי שתי הצעות. אחת מנבחרת לאומית והשנייה מהמועדון בו גדלתי. בחרתי בשנייה".

קולומביה תמשיך לחפש מאמן אחר אחרי שלאונל אלברס פוטר לפני מספר שבועות. המועמד הבכיר כעת הוא ארגנטינאי אחר, חוסה פקרמן, וראשי ההתאחדות הקולומביאנית החלו במו"מ מואץ איתו, כשההערכות הן שהוא יהיה זה שימונה.

הקפטרוס הציבו את ההעפלה למונדיאל 2014 כמטרה העיקרית שלהם. הם ניצחו את בוליביה 1:2 במשחק הראשון במוקדמות המונדיאל, אבל לאחר מכן סיימו ב-1:1 ביתי ומאכזב נגד ונצואלה והפסידו לארגנטינה 2:1.

לטבלת מוקדמות מונדיאל 2014 באזור הדרום אמריקאי
כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully