וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונל אלברס פוטר מנבחרת קולומביה

המאמן בן ה-46, מגדולי הכדורגלנים בקולומביה בכל הזמנים, השיג ניצחון אחד ב-3 משחקים במוק' המונדיאל ונשלח הביתה

ההתאחדות לכדורגל של קולומביה הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) בצורה רשמית על פיטוריו של מאמן הנבחרת, לאונל אלברס. בהודעה של ההתאחדות נכתב: "חברי הוועדה המקצועית החליטו להתיר את חוזהו של אלברס. אנחנו חייבים לשנות את הדרך בצורה מיידית כדי להצליח במטרה העיקרית שלנו: עלייה למונדיאל 2014".

הקפטרוס ניצחו את בוליביה 1:2 במשחק הראשון במוקדמות המונדיאל, אבל לאחר מכן סיימו ב-1:1 ביתי ומאכזב נגד ונצואלה והפסידו לארגנטינה 2:1. עם שחקנים כמו רדאמל פלקאו, הוגו רודאייגה, פרדי גוארין, קמילו סוניגה ופאבלו ארמרו, בקולומביה יודעים שהסגל מספיק טוב בשביל להעפיל למונדיאל ראשון מאז 1998, אבל התאכזבו מהתוצאות במשחקים הראשונים והחליטו על שינוי מיידי. ההתאחדות פסלה את חזרתו לתפקיד המאמן של הרנן דריו גומס שנאלץ לעזוב באוגוסט אחרי שנתפס תוקף אשה בפאב בבוגוטה.

אלברס בן ה-46 היה חלק מנבחרת קולומביה האגדית של תחילת שנות ה-90 ואחד מגדולי שחקני הנבחרת בכל הזמנים, עם 101 הופעות בינלאומיות - שני רק לקרלוס ואלדרמה. אלברס מונה למאמן הנבחרת בספטמבר 2011 אחרי שלפני כן שימש כעוזר המאמן וב-2009 הוליך את אינדפנדיינטה מדיין לאליפות.

לטבלת מוקדמות מונדיאל 2014 באזור הדרום אמריקאי
כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully