וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו גליאני: "אנחנו רוצים רק את קרלוס טבס"

סגן נשיא מילאן הצהיר כי חלוץ מנצ'סטר סיטי הוא המועמד היחיד להגיע לקבוצה בינואר וטען: "אין הצעה מסן ז'רמן על פאטו"

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, טען היום (חמישי) כי קרלוס טבס הוא השחקן היחיד שעומד על הפארק לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. "אנחנו מחכים לפריצה במגעים עם מנצ'סטר סיטי. החלטנו לשכוח מכל שאר האופציות, כולל מקסי לופס מקטאניה, כי אנחנו רוצים רק את טבס. הוא אמר שהוא רוצה לעזוב את סיטי והוא יעשה את זה רק כדי לבוא למילאן. אם נביא שחקן, זה יהיה שחקן ברמה עולמית, אחרת לא נבצע החתמות".

כזכור, מילאן מתעקשת לקבל את החלוץ הארגנטינאי הסורר בהשאלה ללא תמורה עד תום העונה עם אופציה לרכישה בקיץ. אלא שמנצ'סטר סיטי מתעקשת בשלב זה למכור את השחקן והמגעים נמשכים כבר תקופה ארוכה .

בינתיים, דחה גליאני את השמועות לפיהן פאטו הברזילאי יעזוב בינואר לפריס סן ז'רמן. החלוץ בן ה-22 ממעט לשחק בתקופה האחרונה ובאיטליה דווח על מערכת יחסים עכורה עם המאמן מסימיליאנו אלגרי. "אין שום מגעים עם סן ז'רמן לגבי פאטו", הצהיר סגן הנשיא. "לא פנו לשחקן ולא אלינו. אין בידיעות שום אמת. אני אומר את זה לעיתונאים, אבל הם לא מאמינים לי".

סוכנו של השחקן, גילמאר וולוז, דווקא טען אחרת בראיון לתקשורת הצרפתית: "אנצ'לוטי מאמן מצוין, לאונרדו דירקטור מתאים, דייויד בקהאם יהיה יותר מחבר לקבוצה וסן ז'רמן תהפוך לקבוצה גדולה יותר. ההצעה מפתה ומרתקת, אבל זה לא תלוי בנו. מילאן וגליאני צריכים לקבל החלטה. אנחנו מקצוענים, נשב סביב השולחן ואם ההצעה טובה לנו ולמילאן, הכל יכול להיות".

קרלו אנצ'לוטי על סף חתימה בסן ז'רמן

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully