וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן ז'רמן עשויה להכריז בשישי על מינוי קרלו אנצ'לוטי

המועדון הודיע על קיום מסיבת עיתונאים. האיטלקי שוהה כבר יומיים בצרפת ועל פי דיווחים, סיכם לשנתיים וחצי במועדון

האם קרלו אנצ'לוטי יוצג מחר (שישי) רשמית כמאמן פריס סן ז'רמן? המועדון הודיע כי יקיים בשעה 16:00 (שעון ישראל) מסיבת עיתונאים, אך לא ציין פרטים. בצרפת מעריכים כי האירוע נועד להודעה על מינויו של האיטלקי שעדיין לא חתם רשמית על חוזהו במועדון.

אנצ'לוטי שוהה בבירה הצרפתית זה היום השני ברציפות והוא מנהל מגעים עם ראשי סן ז'רמן. במהלך היום הוא אף עבר בדיקות רפואיות במתקן המשמש את המועדון ובהמשך בילה מספר שעות בשיחות בפארק דה פרינס תוך שהוא מסרב לענות לשאלות העיתונאים.

על פי הערכות בצרפת, אנצ'לוטי סיכם על חוזה לשנתיים וחצי במהלכן ירוויח 500 אלף יורו לחודש, סכום שיהפוך אותו למאמן היקר ביותר בתולדות הליגה הצרפתית. על פי "ל'אקיפ", הסיבה לעיכוב בהודעה על מינויו נעוצה בפרטים שעדיין לא נסגרו בין סן ז'רמן למאמן המפוטר, אנטואן קומבוארה. כזכור, האחרון סיים את תפקידו עם סיום הסיבוב הראשון בליגה ולמרות שהקבוצה מוליכה את הטבלה.

אנצ'לוטי, 52, היה קשר בשנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת ושיחק בפארמה (בין 1976-1979), רומא (1979-1987) ומילאן (1987-1992). בנוסף, רשם גם 26 הופעות במדי נבחרת איטליה. ב-1995 התחיל בקריירת האימון שלו ברג'ינה, אותה אימן במשך שנה. לאחר מכן המשיך לפארמה, יובנטוס, מילאן וקבוצתו האחרונה צ'לסי. באיטליה, רשם את רוב תהילתו במילאן, איתה זכה פעם אחת באליפות ב-2004 ופעמיים בליגת האלופות, ב-2003 ו-2007. עם צ'לסי זכה בדאבל ב-2010.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully