וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת מדווחים: אנטואן קומבוארה פוטר

מאמן פריס סן ז'רמן קיבל את ההודעה מלאונרדו על סיום דרכו, למרות שהקבוצה זכתה באליפות החורף. קרלו אנצ'לוטי בדרך?

למרות שהיא זכתה באליפות החורף ורק אתמול (רביעי) היא ניצחה 0:1 את סנט אטיין שהבטיח לה את המקום הראשון עם תום הסיבוב הראשון, פריס סן ז'רמן החליטה לפטר את מאמנה, אנטואן קומבוארה. את ההחלטה בעניין מסר המנהל המקצועי של הפריזאים לאונרדו.

"אנטוניו קיבל הודעה שהוא מפוטר היום על ידי לאונרדו", סיפר גורם המעוררה בפרטים לסוכנות הידיעות AFP, כשבנוסף למאמן, גם עוזריו קיבלו הודעה דומה. קומבוארה קיבל את שרביט האימון במאי 2009 אחרי שהדריך את ולנסיין. דווקא בימים שבהם פריז, שלא פתחה טוב את העונה, חזרה למקום הראשון, הוחלט על פרידה מהמאמן.

ההחלטה לפטר את קומבוארה מגיעה על רקע שלל הספקולציות של השבועות האחרונים לגבי האפשרות שקרלו אנצ'לוטי האיטלקי, שלא מאמן מאז שעזב את צ'לסי, יגיע במקומו. גם פרנק רייקארד וקלוד מקאללה הוזכרו כמועמדים להחליפו. המאמן בן ה-48, ששיחק בשנות ה-90 בקבוצה, סיים עם הקבוצה במקום הרביעי בעונה שעברה והגיע לגמר הגביע הצרפתי בו הפסיד לליל.

במהלך הקיץ האחרון השתלטו אנשי עסקים מקטאר על המועדון וסייעו ברכש מאסיבי כשפ.ס.ז' הפכה לקבוצה העשירה ביותר בליגה, כשבין השאר היא צירפה את חאבייר פאסטורה מפאלרמו תמורת 42 מיליון יורו. בשבועות האחרונים גם עלתה האפשרות שדייויד בקהאם יגיע תמורת משכורת עתק, אבל עדיין לא נרשמו התפתחויות משמעותיות בןי הצדדים. העונה הקבוצה כבר הספיקה לסיים את דרכה בשני מפעלים: בגביע הצרפתי ובליגה האירופית.

ליגה צרפתית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully