וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה: עימות בין ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט

הגארד זעם אחרי שתרגיל לא בוצע, דוראנט ניסה להרגיעו אך רב איתו ואמר: "לא תמיד נסכים על הכל". רד בפיניקס

אוקלהומה סיטי ת'אנדר אולי פתחה טוב את העונה ב-NBA עם שלושה ניצחונות, אבל נראה שבכל זאת יש כמה בעיות בקבוצה הסופר מוכשרת הזו. היום (חמישי) מדווח "אוקלהומן" כי שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה, קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, רבו בפסק זמן במהלך הניצחון 95:98 על ממפיס גריזליס הלילה (בין רביעי לחמישי).

על פי הדיווח, ווסטברוק התעצבן על כך שכשנותרו שלוש שניות וחצי לתום המחצית ת'אבו ספולושה לא זרק לאחר מסירה שלו ופינוי נתיב. זאת על שווסטברוק צעק לעברו לזרוק. חבריו לקבוצה של ווסטברוק ניסו להרגיע אותו, אבל הכעס שלו התפוצץ בפסק זמן לאחר מכן. דוראנט ניסה להרגיע את ווסטברוק, אך במקום השניים החלו לצעוק אחד על השני עד שחבריהם לקבוצה הפרידו ביניהם.

"אנחנו לא נסכים על הכל תמיד", אמר דוראנט לאחר שסיים עוד ערב ענק של 32 נקודות ו-8 ריבאונדים, "אבל אני מאחורי ווסטברוק ב-110 אחוז, והוא מרגיש את אותו הדבר כלפי. כולם ראו שלאחר מכן חזרנו למגרש ושיחקנו כאילו כלום לא קרה". ווסטברוק, שסיים ערב מתסכל במיוחד עם 2 נקודות ב-0 מ-13 מהשדה, 6 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-4 איבודים, לא הגיב לידיעה.

מייקל רד חתם בפיניקס

פיניקס סאנס מנסה להעמיק את הסגל ובעיקר את כוח האש שלה והחתימה הערב (חמישי) את הגארד מייקל רד, שהיה בעבר שחקן אולסטאר. רד בן ה-32 העמיד ממוצע נהדר של 20 נקודות במשחק ב-11 עונות במילווקי באקס, מאז נבחר כבחירה 43 בדראפט 2000.

"למייקל רד יש מוניטין של סקורר נהדר ב-NBA", אמר נשיא פיניקס לון באבי, "הוא יעבוד עם צוות האימון המתחדש שלנו כדי לחזור לכושר כדורסל. כשהוא יהיה מוכן לשחק, מייקל יהווה תוספת חשובה מאוד לקבוצה". רד, שנבחר לאולסטאר ב-2004, זכה עם נבחרת ארצות הברית במדלית זהב באולימפיאדת בייג'ין 2008 אבל רשם 61 הופעות בלבד בשלוש העונות האחרונות ולאחר שעבר פציעה בברך שמאל.

רד הוא אחד מתשעה שחקנים בהיסטוריה של ה-NBA שקלעו למעלה מ-1,000 שלשות בקבוצה אחת והוא עומד על אחוז נהדר של 44.9 מהשדה במהלך הקריירה שלו. פיניקס ודאי תזדקק לשירותיו של רד, לאחר שהפסידה בשני משחקי הפתיחה של עונת 2011/12.

NBA בוואלה! ספורט

על מה כל הבלגאן?

מה אמר דווין וויד אחרי סל הניצחון שלו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully