וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "כמעט אמרתי 'תנו ללברון את הזריקה האחרונה'"

הגארד של מיאמי הופתע מהתרגיל שהוכן עבורו אחרי ערב חלש מבחינה אישית. ג'יימס: "אחרי סל ניצחון למי איכפת איך היית?"

דווין וויד לא הבריק הלילה (בין רביעי) בלשון המעטה. פלאש קלע 10 נקודות ב-5 מ-13 מהשדה במשחק של מיאמי נגד שארלוט, פינה את הפרקט לכיכובים של לברון ג'יימס וכריס בוש, אבל היה שם ברגע האמת עם סל ניצחון שקבע 95:96 2.9 שניות לבאזר האחרון.

"כשהמאמן קבע את התרגיל הייתי בהלם כי לברון היה חם כל הערב", הצביע וויד על ג'יימס שסיים את המשחק עם 35 נקודות. פלאש הוסיף: "לא זרמתי הערב. כמעט אמרתי 'תן ללברון את הזריקה האחרונה', אבל בסוף אמרתי לעצמי שאני אעשה את זה".

לברון עצמו אמר: "אני מניח שבגלל זה משלמים לדווין הרבה כסף והוא אומר שהוא הרוויח את זה. אולי הוא לא שיחק כל כך טוב הערב, אבל לאף אחד לא איכפת מזה אם אתה קולע סל ניצחון. וזה היה סל גדול שלו".

לברון גם המשיך לספר שהוא מרגיש נהדר: "חזרתי ליהנות מהמשחק ואני עושה את מה שאני עושה הכי טוב: לתקוף וללכת לקו העונשין. אני מרגיש טוב, הכי טוב שהרגשתי מזה תקופה ארוכה".

צפו בתקציר המשחק ובוויד קולע סל ניצחון

דוק ריברס: "נראינו זקנים"

בעוד ההיט עולים למאזן 0:3, בוסטון נמצאת בדרך ההפוכה והפסד 97:78 לניו אורלינס העמיד את המאזן שלה על 3:0. זו הפעם הראשונה בה הסלטיקס מפסידים את שלושת המשחקים הראשונים שלהם מאז עונת 2006/7 וריי אלן אמר: "ההגנה שלנו הייתה נוראית ובהתקפה לא הוצאנו לפועל. נראינו מפוזרים. אנחנו מסוגלים ליותר".

הגארד הוותיק הוסיף: "אנחנו חייבים לסמוך אחד על השני בהגנה. נתנו ליותר מדי אנשים לקלוע יותר מדי נקודות קלות בצבע בשלושת המשחקים הראשונים. אנחנו נמצאים במבחן, אנחנו עם הגב לקיר ואנחנו חייבים להתאושש".

המאמן דוק ריברס סיכם: "אני רק חושב ששיחקנו בעייפות היום, שנראינו זקנים. הגארדים שלהם היו יותר זריזים והם עשו נקודות קלות בצבע. ההורנטס רוצים להוכיח לאנשים שהם טעו כשהם הספידו אותם אחרי העזיבה של כריס פול והיום הם הורידו את הקוף הזה מהגב".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully