וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוס לשחקני הפועל ראשון לציון: "כאילו סיימנו בתיקו"

29.12.2011 / 10:28

בקבוצה מסרו: "השופט עזר למכבי תל אביב לנצח את המשחק". רביב ספיר מאוכזב: "שבוע אחרי שבוע אנו מרגישים פראיירים"

הפועל ראשון לציון ספגה אתמול (רביעי) הפסד נוסף כאשר נוצחה 3:1 על ידי מכבי תל אביב בבלומפילד. בסיום המשחק היו לאנשי הקבוצה טענות קשות נגד השופט משה בוחבוט, שפסל לטענתם לפחות שער אחד חוקי של גל ספיר והתעלם מפנדל לזכותם לאחר נגיעת יד של מגן הצהובים יואב זיו בתוך הרחבה. אנשי ראשון לציון גם כעסו על פסילת שער נוסף של ספיר, שספק נגע בידו בעת מהלך כיבוש אותו שער שנפסל.

שחקני הקבוצה נראו שבורים וכואבים עם שריקת הסיום וחלקם אף פרץ בבכי בחדר ההלבשה אחרי ההפסד, שסימן משחק 16 ברציפות ללא ניצחון. ראשי הקבוצה מסרבים להרים ידיים ומתכננים לצרף מספר שחקני רכש בחלון ההעברות בחודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יגיע בתחילת השבוע הבא להתרשמות הבלם הבולגרי מילן לאחצ'ב, שחקנה של לוקמוטיב סופיה. לאחצ'ב הוא בלם בן 24 שרשם העונה 14 הופעות ליגה מלאות במדי קבוצתו ושלוש הופעות נוספות בליגה האירופית. אם ירשים, הבולגרי אמור להחליף בקבוצה את אלביס משיץ' הבוסני, שכבר קיבל הודעה כי הוא משוחרר, אך נכלל אמש בסגל בשל מחסור בשחקנים ובינתיים הוא הוחזר לסגל מכיון שטרם נמצא לו מחליף וטרם הושג הסדר כספי על מנת להתיר את חוזהו. שחקן נוסף שצפוי להגיע למבחנים הוא החלוץ המולדבי גאורגי אובסניקוב, שאמור להגיע ארצה בסוף השבוע הקרוב.

למרות ההפסד ובעקבות צפייה בשידור החוזר של המשחק, החליט הבעלים רביב ספיר להעניק בונוס כספי בשווי נקודה לשחקניו, בעיקר בשל העובדה שבמועדון מרגישים שהקבוצה הפסידה בגלל טעויות שיפוט קשות של השופט משה בוחבוט. מהמועדון נמסר: "הוחלט לתת לשחקנים בונוס כאילו סיימנו בתיקו, כי למעשה לא הפסדנו אתמול. השופט עזר למכבי ת"א לנצח את המשחק. לא ייתכן שפסלו לנו שני שערים ולא נשרק פנדל לזכותנו, כאשר צילומי הטלוויזיה מראים שבכל המקרים טעו לרעתנו. ברור שאם המקרים היו בצד של מכבי תל אביב, זה לא היה קורה".

"למרות ההפסד, המשחק הזה נותן לנו המון תקווה ואופטימיות רבה לקרת ההמשך", אמר הבעלים ספיר לוואלה! ספורט. "זה המשך למשחק בשבוע שעבר. זה נותן לנו יותר מתקווה כי אני בטוח שעם שניים-שלושה שחקנים ברמה גבוהה שיגיעו לקבוצה, אנחנו ניראה מצוין. אתמול הפגנו יכולת הכי טובה שלנו מתחילת העונה, הפסדנו שלא בצדק ונפסל לנו לפחות שער אחד חוקי, לפי מה שראיתי בהילוכים החוזרים בטלוויזיה. גם פנדל לא נשרק לזכותנו ואם היינו מובילים בשער יתרון או שניים במחצית הראשונה, מכבי לא היו חוזרים, מה גם ש-25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה היו הכי טובות שלנו בליגת העל".

ספיר סיפר על התחושה בסיום המשחק, ואמר: "שבוע אחרי שבוע אנחנו מרגישים שאנחנו פשוט פראיירים. אני אפילו לא אוהב להשתמש במילה הזו וזה גם לא חוסר מזל, כי המזל לפעמים הוא פרמטר של יכולת. חסרה לנו יכולת של מספר שחקנים, אנחנו יודעים שנכשלנו בבחירה שלהם וברגע שנביא שחקנים אחרים, אני בטוח שניראה מצוין ואני מאוד אופטימי. היום יותר מתמיד".

הבעלים התייחס כבכל שבוע למעמדו של המאמן ניסן יחזקאל והמשיך לתת לו גיבוי מוחלט: "אני חושב שהמאמן שלנו הוכיח במשחק הזה שהוא יודע להציב קבוצה. זה היה משחק חוץ קשה, נגד קבוצה שהייתה חייבת נקודות, קבוצה שהתקציב שלה הוא בערך פי עשרה משלנו, אם לא יותר. ביטלנו אותם לחלוטין ובסופו של דבר החילופים שלהם והעומק שלהם בספסל עשו את השינוי בסיום".

צפו בהפסד 3:1 למכבי תל אביב

הפועל ראשון לציון: בלם בולגרי ינחת להתרשמות

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully