וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "זה יכול היה להיגמר רע מאוד"

29.12.2011 / 8:57

בקבוצה לא חגגו את הניצחון על הפועל ראשל"צ. דאבור הבהיר: "רצתי ונישקתי את האוהדים ואת הסמל". פונצ'ץ מדוכדך

מכבי תל אביב גברה אתמול (רביעי) 1:3 על הפועל ראשון לציון במחזור אמצע השבוע, אולם אף אחד בקבוצה לא יצא מגדרו בסיום המשחק, בעיקר בשל היכולת החלשה שהפגינו השחקנים במרבית שלבי המשחק. במחצית השנייה שלטה ראשון לציון במרבית דקות המשחק ורק אוזלת יד של שחקניה מנעה סנסציה בבלומפילד.

המאמן ניר לוין פתח אמש בהרכב התקפי במיוחד ולמרות יכולת לא טובה של קבוצה, נקודת האור במשחק הייתה ששלושת החלוצים, אלירן עטר, ברק יצחקי ומואנס דאבור כבשו ובישלו זה לזה והבטיחו שלוש נקודות חשובות לקבוצה שטיפסה עד ההמקום החמישי בטבלה.

"שאף אחד לא יתבלבל, היינו חלשים ושיחקנו רע", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "היה לנו מזל גדול שראשון לציון לא ניצלה את הדקות הטובות שהיו לה במחצית השנייה, אחרת זה היה נגמר רע מאוד. לא ברור למה אנחנו נלחצים כל מהר ומאבדים סבלנות. התחלנו טוב, כבשנו שער מוקדם והיינו אמורים להיות רגועים. אבל זה לא קרה. היה לנו מזל גדול בסיום, אחרי השוויון שלהם, שהצלחנו לכבוש פעמיים ולנצח", הוסיף השחקן.

מי שקיבלו אמש מחמאות מהצוות המקצועי הם עטר, שכבש את השער הראשון והוסיף בישול נפלא ליצחקי בשער השני וכן דאבור שבישל לעטר את השער הראשון בכדור עומק מדוייק וקינח בעצמו בשער ראשון בליגת העל, כאשר נעץ את המסמר השלישי והאחרון ברשת של ראשון לציון. אוהדי הקבוצה, חשבו תחילה שדאבור ביצע לעברם תנועה מגונה, אך החלוץ הצעיר, מיהר להסביר בסיום המשחק כי לא עשה שום תנועה ואמר: "אני שמח שכבשתי את השער הראשון שלי בליגה, במיוחד שהוא היה מול יציעים 11-10 עם הקהל שאני כל כך אוהב. תנועה לעברם? לא יודע מה ראו בטלוויזיה, אבל רצתי ונישקתי אותם, שלחתי להם נשיקה ונישקתי את הסמל".

"זה הלך מאוד קשה ואני שמח שניצחנו, חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה ואנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה ולהמשיך לנצח", הוסיף דאבור. "מה שחשוב זה שניצחנו, אנחנו לא מתעסקים בשאלה אם זה היה מוצדק או לא". החלוץ שלא נכלל בסגל בשבועות האחרונים וקיבל את חולצת ההרכב מלוין הוסיף: "אני חושב שזה עשה לי טוב לרדת קצת לנוער. אני חושב שזה עזר לי ואני שמח. אני אמשיך לעבוד קשה בשביל להוכיח שמקומי בקבוצה הבוגרת".

דאבור התייחס גם למשחק הקרוב נגד בני סכנין ואמר: "הליגה עכשיו לא ברורה ואי אפשר לדעת מה יהיה בשום משחק. כל תוצאה אפשרית אבל אנחנו נעבוד קשה, נגיע מוכנים ואני מקווה שננצח גם בסכנין".

מי שנראה שפוף מאוד בסיום המשחק היה הקשר הקרואטי הצעיר רוברטו פונצ'ץ, שלא הציג משחק טוב והוחלף בתחילת המחצית השנייה. פונצ'ץ נראה מדוכדך מאוד על ספסל הקבוצה ובסיום קיבל מספר מילות עידוד מאנשי הצוות המקצועי.

צפו בניצחון 1:3 על הפועל ראשון לציון

ברק יצחקי: "מצפה מהקהל שלנו להיות סבלני"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully