וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לואיס סוארס הורחק ממשחק נוסף

חלוץ ליברפול, נגדו עומדת השעיה משמונה משחקים, יחמיץ עוד משחק לאחר שנענש על תנועה מגונה לעבר אוהדי פולהאם

המכות לא מפסיקות ליפול על חלוץ ליברפול לואיס סוארס. רק לפני כשבוע ספג האורוגוואי עונש כבד מההתאחדות האנגלית, בדמות הרחקה משמונה משחקים, זאת לאחר שהשמיע הערות גזעניות כלפי מגן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה, במשחק בין הקבוצות.

היום (רביעי) סוארס שוב חטף הרחקה, הפעם למשחק אחד נוסף, לאחר שבמשחק בו הפסידה ליברפול 1:0 לפולהאם, הוא נצפה מניף אצבע משולשת בירידה לחדרי ההלבשה במחצית, לעבר הקהל המקומי בקרייבן קוטג', שכינה אותו "רמאי".

בעוד שאת עונש שמונת המשחקים סוארס טרם החל לרצות והוא לא ימומש עד לסיום העירעור בנושא, בשל ההרחקה שספג הפעם הוא יחמיץ את משחקם של המייטי רדס ביום שישי הקרוב, בו יארחו את ניוקאסל. ליברפול גם נקנסה ב-20 אלף פאונד על הרחקתו של ג'יי ספרינג באותו משחק.

לאחר אותו אירוע במשחק בלונדון, טען מנג'ר ליברפול קני דלגליש: "לא ראיתי את התמונה. זו שערוריה שאוהדי פולהאם כינו את לואיס בשמות. נמשיך לדאוג לו ולהגן עליו. היושר שלו ללא דופי".

כזכור, במשחקם של האדומים מול וויגאן, יממה לאחר שסוארס ספג את אותה הרחקה כבדה, שחקני הקבוצה והוא ביניהם, עלו למגרש כשהם לובשים חולצות שתמכו בשחקן, מה שעורר סערה גדולה באנגליה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully