וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לואיס סוארס הורחק משמונה משחקים בפועל

כך ייעשה לאיש שהשמיע הערות גזעניות לעברו של אברה: ההתאחדות גם קנסה את חלוצה של ליברפול ב-40 אלף ליש"ט

לא בטוח שליברפול ציפתה לכך: לואיס סוארס הורחק על ידי ההתאחדות האנגלית משמונה משחקים בפועל אחרי שהשמיע לפני כחודשיים קריאות גזעניות לעברו של פטריס אברה. סוארס שהכחיש את הדברים שלכאורה הושמעו על ידו נקנס גם בסכום של 40 אלף ליש"ט, כאשר ניתנת לאורוגוואי אפשרות לערער על העונש תוך 14 יום.

כזכור, המגן הצרפתי התלונן שסוארס השמיע בפניו דברים קשים במשחק בין יונייטד לליברפול שהסתיים ב-1:1. "יש מצלמות, אפשר לראות את הכל", סיפר אז אברה. "הוא אומר לי מילה מסוימת לפחות עשר פעמים. זה מאוד ציער אותי. ב-2011 אסור להגיד דברים כאלו. אני לא מתכוון לעשות מזה עניין, זה פשוט מעליב ומצער". הדברים שאמר התייחסו לצבע עורו של אברה.

בכל מקרה, העונש ייקנס לתוקף רק לאחר השמעת הערעור של סוארס, שצפוי לעשות זאת כדי לנסות ולהפחית את עונשו. אגב, זו לא הפעם הראשונה בה סוארס עומד במרכזה של תקרית שלא קשורה ישירות לכדורגל. כשהוא שיחק באייאקס הוא הורחק משבעה משחקים אחרי שנשך את קשר פ.ס.וו איינדהובן עותמאן באקאל. בנוסף, החלוץ האורוגוואי זכה לביקורות נוקבות באנגליה אחרי שבדרבי האחרון נגד אברטון הוא נפל בצורה תיאטרלית לכר הדשא אחרי עבירה שביצע עליו ג'ק רודוול והאחרון ראה כרטיס אדום.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully