וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

האלופה היתה עדיפה, אך ראתה את שריקי כובש ראשון בדקה ה-36. דבאלישווילי המחליף איזן בדקה ה-65 והכעיס את הקהל

אחרי ההשפלה מול הפועל פתח תקוה, קיוותה מכבי חיפה לשוב לקרית אליעזר ולפצות את הקהל שלה עם ניצחון מוחץ על מ.ס. אשדוד, שאולי יחיה מחדש את תקוות הצמרת הגבוהה של האלופה המכהנת. בפועל זה לא ממש קרה, כאשר 4,000 צופים בלבד הטריחו עצמם הערב (רביעי) לקרית אליעזר, חזו בקבוצה של אלישע לוי מסיימת ב-1:1 עם סגנית המוליכה, וראו את הפער בינם ובין עירוני קרית שמונה צומח עד 15 נקודות. גם ההפרש בין מכבי חיפה ואשדוד נותר כשם שהיה.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
4,000 בלבד הגיעו לקרית אליעזר, ובעיקר כעסו. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

החדשות הטובות מבחינת מכבי חיפה הן שלראשונה מזה מספר שבועות, האלופה סוף סוף נראתה טוב. לכל אורך המשחק הקבוצה של אלישע לוי היתה עדיפה על פני אשדוד, הגיעה להרבה יותר מצבים, אך לא השכילה לתרגם אותם לשערים. החמצות של ויאם עמאשה, עידן ורד ואלון תורג'מן במחצית הראשונה מנעו מהירוקים לעלות ליתרון מוקדם, ולפתע, בהזדמנות הראשונה שלה, היממה האורחת את קרית אליעזר ועלתה ליתרון. זה קרה בדקה ה-36, כאשר ההגנה החיפאית סיפקה את הטעות התורנית שלה, הותירה את עידן שריקי לבדו מול בויאן שראנוב, וראתה את לוח התוצאות מראה 0:1 לאשדוד.

הרגע המכונן במשחק הגיע בדקה ה-60, כאשר אלישע לוי הרים מהספסל את ולדימיר דבאלישווילי. החלוץ הגאורגי נכנס לכר הדשא במקום אלון תורג'מן, במהלך שמיד גרם לאוהדי חיפה לשרוק בוז, שכן קיוו לראות חילוף התקפי יותר. חמש דקות בלבד לקחו לסקורר המחונן למצוא את הרשת, אלא שגם השער לא הביא לשקט במחנה הירוק: דבאלישווילי חגג עם תנועת השתקה אל עבר יציע ג', ומאותו רגע ועד תום המשחק זכה גם הוא לשריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור. עד הסיום עוד הספיקו צמד הקבוצות להגיע למספר מצבים ליד השערים, אך התוצאה נותרה כשם שהיתה. החלק העליון ממשיך לברוח למכבי חיפה, ולמרות שהערב היכולת היתה לא רעה והתוצאה הסופית לא היתה הפסד, מפלס הלחץ רק עולה ועולה. מנגד, אשדוד בסך הכל יכולה להיות מרוצה. הקבוצה הציגה את אחד המשחקים הכי פחות טובים שלה בשבועות האחרונים, ובכל זאת יצאה עם נקודה מקרית אליעזר. זה אומר הרבה.

בחיפה זועמים: דבאלישווילי ספג יריקה מפטי, והתעמת עם הקהל

מחצית ראשונה

דקה 3 - יניב קטן העביר כדור רוחב לויאם עמאשה, שמ-13 מטרים בעט חזק מעל השער.

דקה 14 - יוריצה בוליאט סובב בעיטה חופשית יפה מחוץ לרחבה, אופיר מרציאנו הדף לקרן.

דקה 16 - שיתוף פעולה יפה מאוד בין אייל גולסה וויאם עמאשה הסתיים בבעיטה של הראשון מחוץ לרחבה, הישר אל ידיו של מרציאנו.

דקה 18 - חיפה ממשיכה ללחוץ. הפעם גולסה הכניס כדור עומק לעמאשה, שהוריד לאלון תורג'מן בתוך הרחבה, אלא שהמבצע של החלוץ הצעיר הסתיים בבעיטה גבוהה מעל השער.

דקה 36 - גול! האורחים מוצאים את הרשת כבר בהזדמנות הראשונה שלהם. ניר ביטון הסיט את הכדור לאגף ימין, שם הצטרף עופר ורטה, המגן הצעיר פרץ והעביר כדור רוחב שעבר את כל שחקני ההגנה של חיפה והגיע לעידן שריקי, והחלוץ בעט בנגיעה אחת כדור שטוח וחד שהכניע את שראנוב. 0:1 לאשדוד.

דקה 41 - חילוף ראשון של אלישע לוי: יניב קטן מתח את המפשעה ויצא, דלה ימפולסקי נכנס.

דקה 45 - התקפה מסודרת של חיפה החלה במבצע אישי יפה של ימפולסקי המחליף, נמשכה בכדור רוחב חזק של טואטחה, והסתיימה, שוב, בבעיטה גבוהה ולא מדויקת של תורג'מן מתוך הרחבה.

דקה 45+1 - שריקי העביר כדור לדוד רביבו, שהימר על בעיטה חזקה מ-25 מטרים, אך שראנוב הדף היטב.

דקה 45+2 - השופט איתן שמואלביץ' שרק למחצית, האוהדים של חיפה ליוו את ירידת השחקנים לחדר ההלבשה בשריקות בוז רעשניות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שניה

דקה 60 - אלישע לוי מבצע חילוף שני, אך בוחר להכניס את ולדימיר דבאלישווילי במקום אלון תורג'מן. הקהל מגיב בקריאות בוז.

דקה 65 - גול! בוליאט בעט כדור חופשי הישר אל החומה, הריבאונד חזר אל הבלם שניסה לבעוט אל עבר השער, ודווקא מצא את ראשו של דבאלישווילי שנגח מקרוב לפינה, והכניע את מרציאנו. החלוץ הגאורגי החל לחגוג, רץ ליציע ג' וסימן לאוהדים השרופים להיות בשקט. 1:1.

דקה 69 - התקפה יפה של חיפה הסתיימה אצל ימפולסקי, שבעט שטוח מחוץ לרחבה ופספס את המסגרת במספר סנטימטרים.

דקה 86 - ניר ביטון הגביהה כדור חופשי לרחבה מ-40 מטרים, ישראל ראש נותר לבדו מול שראנוב אך נגח גבוה. החמצה גדולה.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה (גוסטבו בוקולי, 70), יניב קטן (דלה ימפולסקי, 41), עידן ורד; ויאם עמאשה, אלון תורג'מן (ולדימיר דבאלישווילי, 60).

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז (חאתם עבד אלחמיד, 74), ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו (גרי קינדה, 82), עידן שריקי (סמואל יבואה, 78), רוג'רס קולה.

לדף המשחק

מה מונע מאייל גולסה להנהיג את מכבי חיפה?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חילופי האשמות, זה מה שנותר ממכבי חיפה של העונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully