וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "אם נמשיך כך השמיים הם הגבול, בטח בעונה כזו"

28.12.2011 / 11:27

בלם בני יהודה חגג את הניצחון על הפועל חיפה והזהיר: "לא נצא בהצהרות". בקבוצה גיששו אצל לואיס זומא אך טרם פנו לעכו

הנצחון אמש (שלישי) על הפועל חיפה בבלומפילד (0:1), פתח לאנשי בני יהודה את התיאבון. רק לפני חודש הייתה הקבוצה רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום, אך כפי שקורה בשנים האחרונות, הזהובים מתחילים את העונה בצורה רעה מאוד ומשתפרים החל מהסיבוב השני.

בחודש האחרון צברה הקבוצה 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונים ובעונה כזו, בה הגדולות מקרטעות ודווקא עירוני קרית שמונה ומ.ס.אשדוד נותנות את הטון בצמרת, נדמה שהכל בהחלט פתוח ואפשרי.

למרות ההצלחות האחרונות, ממשיך המאמן יוסי אבוקסיס לבדוק אופציות לחיזוק הקבוצה בעיקר בעמדות הקישור האחורי וההתקפה. לאחרונה גיששו אנשי בני יהודה לגבי מצבו של חלוץ הפועל עכו, לואיס זומא, שלא מוצא את מקומו בקבוצה של אלי כהן, אולם טרם בוצעה פנייה רשמית לעכו בעניינו.

מי שנכח אמש ביציע הוא לירוי צעירי, אקס בני יהודה, המשחק כיום במכלן הבלגית. הקשר התקבל בחום רב על ידי אוהדי הקבוצה ששרו לכבודו וקיבלו אותו בתשואות.

בשבת תפגוש בני יהודה את מכבי נתניה, במשחק ממנו יעדר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שהורחק אמש בכרטיס אדום. הקשר חסן אבו זייד ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק שלאחר מכן נגד הפועל פתח תקוה.

"אני אמנם לא נמצא כאן הרבה זמן בקבוצה, אבל תמיד חדר ההלבשה של בני יהודה היה שמח וחם", אמר הבלם גל כהן בהתייחסו לאווירה הטובה שיש כעת בקבוצה. "אני יכול להעיד על כך מקרוב עכשיו. יש כאן חבר'ה חבל על הזמן וכולם חברים. ידענו שאנחנו צריכים משחק אחד כדי שהכל ייתחבר לנו וברגע שניצחנו את בית"ר ירושלים יצאנו לדרך חדשה ואני מקווה שנתחיל מומנטום שאי אפשר יהיה לעצור אותנו".

על כך שהקבוצה ממעטת לספוג לאחרונה אמר כהן: "ההגנה של בני יהודה מתחילה לא מתחילה בשחקני ההגנה. כל הקבוצה עושה עבודה טובה בחלק ההגנתי. יוסי מכין אותנו טוב לפני כל משחק, אנחנו מתכוננים לכל קבוצה יריבה ויודעים איך היריב צפוי לשחק. אנחנו עומדים טוב מאוד על המגרש ורק שנמשיך ככה".

הבלם התייחס לעובדה שבשנים האחרונות סיימה הקבוצה את העונה עם הכרטיס לאירופה ואמר: "אין ספק שיש לנו סגל שיכול להגיע למקום באירופה, אבל לא נצא בהצהרות. נמשיך לעבוד ולשחק טוב ואם נמשיך ככה, השמיים הם הגבול, בטח בעונה כזאת".

גלבאן כבש, בני יהודה גברה 0:1 על הפועל חיפה

מרינקוביץ' מעדכן מטרות: "אנחנו יכולים לרוץ לאליפות"

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully