וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד מרינקוביץ': "אנחנו יכולים לרוץ לאליפות"

קשר בני יהודה התלהב אחרי הניצחון על הפועל חיפה, אבוקסיס: "יש לנו מה לתקן". גלושצ'ביץ' נפצע, ג'ורג' יעמוד לדין

בני יהודה המשיכה הערב (שלישי) במומנטום הנהדר בו היא נמצאת, כשניצחה 0:1 את הפועל חיפה, במשחק שפתח את המחזור ה-18 בליגת העל. פדרו גלבאן כבש את השער היחיד בדקה ה-79 וסידר לזהובים עלייה למקום החמישי. מנגד, הפועל חיפה רושמת כבר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום ה-13 בליגה עם 14 נקודות, אחת בלבד מעל הקו האדום.

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה, סיכם: "זה ניצחון מאוד חשוב שלנו כדי לשמור על הרצף הטוב שפתחנו בו. יחד עם זאת אנחנו צריכים המשכיות לניצחונות. פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל, והיינו יכולים להבקיע שער מהיר, כשאז המשחק היה הרבה יותר קל. גם ככה אני שמח מאוד מהניצחון הזה. הראינו הרבה מאוד אופי וקבוצה טובה נמדדת כשהיא מנצחת גם במשחקים פחות טובים.

"חיפה סיכנה אותנו במחצית השנייה, אבל ידענו לעמוד בזה", המשיך אבוקסיס. "אצלנו בארץ אחרי שבועיים או שלושה כבר קוראים לזה תקופה. יש לנו עדיין מה לתקן ועל מה לעבוד. אני מקווה מאוד שנוכל להתחזק כי ראיתם היום שהסגל שלנו קצר. שחקנים קיבלו ביטחון היום, וגם שחקנים מובילים חזרו לתת את התפוקה כמו גלבאן ואיבצ'קביצ'יוס. אנחנו כבר מתכוננים לנתניה". אגב, איבצ'קביצ'יוס שהורחק יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי נתניה. חסן אבו זייד שצבר כרטיס צהוב חמישי יחמיץ את המשחק שלאחר מכן מול הפועל פתח תקוה.

ננאד מרינקוביץ', שבישל את שער הניצחון: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה. זה ניצחון חשוב עבורנו. עשינו משחק טוב היום. אחרי התיקו במשחק האחרון, היה חשוב לנו לחזור ולנצח, ואם אנחנו רוצים להעפיל למקום השלישי, השני או הראשון, אנחנו צריכים להמשיך ולנצח. למה שלא ניאבק על האליפות? אם נמשיך בקצב הזה, הכל אפשרי. אני יודע שאשדוד וקרית שמונה טובות, אבל אם נמשיך בצורה הזו, זה אפשרי ובתנאי שנמשיך לשחק כך ולנצח". על האפשרות שישוחרר, אמר הקשר: "שמעתי שמדברים על זה, אבל אני לא יודע שום דבר. טוב לי כאן בבני יהודה, ואני רוצה להישאר".

מאמן הפועל חיפה טל בנין אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא יכולים להישאר עם המחמאות, צריכים להוציא נקודות. במצבנו, כל נקודה חשובה. בסך הכל היה משחק די טוב, בני יהודה כמעט לא הגיעה למצבים. אני מקווה מאוד שהפציעה של גלושצ'ביץ' לא רצינית, הוא שחקן חשוב מאוד שמבקיע אצלנו הרבה שערים. אם נתבסס רק עליו, יהיה לנו קשה". אלירן ג'ורג', שהתראיין בנוגע לאי שיתופו, יעמוד לוועדת משמעת במועדון. ולדימיר גלושצ'ביץ', שנפצע במהלך המשחק, ייבדק מחר.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully