וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "זו לא הדרך בה רציתי לפתוח את העונה"

הפורוורד הישראלי של קליבלנד היה מאוכזב מאוד מההפסד מול טורונטו בו קלע 2 נק' בלבד: "לפעמים דברים פשוט לא עובדים"

חודשים ארוכים חיכה עומרי כספי לחזור אל הפרקט של הליגה הטובה בעולם, והלילה (בין שני לשלישי) הוא קיבל את מבוקשו, כשקבוצתו החדשה, קליבלנד פגשה את טורונטו. אלא שעבור הפורוורד הישראלי, היתה זו הופעה חלשה מאוד, בעוד הקאבס הפסידו 104:96, וכספי תרם רק שתי נקודות, ב-0 מ-7 מהשדה. זה היה המשחק הרשמי הראשון (לא כולל את משחקי טרום העונה) של השחקן מאז העונה שעברה, אז שיחק כספי במדי סקרמנטו, כשבקיץ פציעה טורדנית לא איפשרה לו לשחק במדי נבחרת ישראל.

"זו בהחלט לא הדרך בה רציתי לפתוח את העונה", אמר כספי, שללא ספק נראה חלוד מאוד, לאחר ההפסד הכואב. "לא הצלחתי לעשות כלום בחלק ההתקפי, ובחלק ההגנתי טורונטו פשוט הצליחה לקלוע בצורה טובה. לפעמים הדברים פשוט לא עובדים". לישראלי תהיה הזדמנות לכפר על ההופעה החלשה כבר מחר, כשקליבלנד תצא למשחק חוץ מול דטרויט החלשה.

שחקן נוסף שסבל מהופעת בכורה חלשה במדי קליבלנד הוא הרוקי המסקרן קיירי אירווינג, שרשם רק 6 נקודות אך הוסיף גם 7 אסיסטים בהפסד קבוצתו. "זה מאכזב", אמר אירווינג, "אתה רוצה לשחק ממש טוב כשכל העולם מסתכל, אבל זה תהליך לימודי עבורי. עכשיו פשוט נעבור למשחק הבא. כדי לשרוד בליגה הזאת, אתה צריך שתהיה לך את הגישה הזאת".

קליבלנד וכספי נראו רע והפסידו לטורונטו

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully