וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה 104:96 לטורונטו, 2 נקודות לעומרי כספי

בכורה מאכזבת לישראלי, שפתח בחמישייה וסיים ללא סלי שדה (0 מ-4) וראה את חבריו נכנעים בבית לראפטורס. 6 נק' לאירווינג

בכורה מאכזבת לעומרי כספי לעונת 2012. הבוקר (שלישי) הפורוורד הישראלי שיחק את משחקו הרשמי הראשון במדי קליבלנד, וראה את קבוצתו מפסידה בבית 104:96 לטורונטו. כספי פתח בחמישייה, אבל סיים עם 2 נקודות בלבד ובלי סלי שדה (0 מ-3 מהשלוש, 0 מ-4 מהשדה בסך הכל, 2 מ-2 מהעונשין) ב-21 דקות משחק. כספי גם הוסיף ריבאונד אחד, 2 אסיסטים, חטיפה אחת ואיבוד אחד, אך בוודאי התאכזב מהיכולת שלו ושל חבריו.

קליבלנד, כזכור, ניצחה בעונה הקודמת רק 19 משחקים, ומצפה לעתיד חיובי תחת המאמן ביירון סקוט ובעזרת הבחירה הראשונה בדראפט קיירי אירווינג, אבל הרוקי המבטיח בן ה-19 (ששיחק רק 11 משחקים במדי מכללת דיוק בטרם הפך למקצוען) קלע רק 6 נקודות בבכורה שלו (2 מ-11 מהשדה) וחילק 7 אסיסטים.

מה שמדאיג מבחינת קליבלנד היא העובדה שטורונטו לא נחשבת לאחת מאריות הליגה (מאזן 60:22 בעונה שעברה), אך הלילה השיגה ניצחון חוץ קליל תחת מאמנה החדש דווין קייסי, שהיה חלק מהצוות המקצועי של האלופה דאלאס אשתקד. דמאר דרוזן קלע 9 מתוך 15 הנקודות שלו ברבע האחרון עבור המנצחים, חוזה קלדרון תרם 15 נקודות ו-11 אסיסטים, אמיר ג'ונסון קלע 13 וקלט 13 ואנדראה ברניאני הוסיף 13 משלו.

מנגד, רמון סשנס הוביל את קלעי קליבלנד עם 18. טריסטן תומפסון, עוד רוקי מבטיח של הקאבס (בחירה רביעית בדראפט), קלע 12 למפסידים. אנתוני פארקר קלע 8 נקודות (3 מ-3 מהשדה). הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ברבע השני האורחים ביצעו בריחה קלילה וירדו למחצית ביתרון 10 נקודות. קליבלנד כבר פיגרה ב-15 נקודות הפרש במחצית השנייה וחזרה ל-82:80, אבל הקבוצה הצעירה של ביירון סקוט נאלצה להיכנע בסופו של דבר, ולסיים את המשחק בתחושה שזו עלולה להיות עונה קשה וארוכה.

המאמן ביירון סקוט אמר בסיום: "זו לא ההתחלה שקיווינו לה. ציפיתי ליותר ביכולת ההגנתית, וזה הדבר שהכי מדאיג אותי כרגע, לשפר את התיאום בהגנה. לא הייתה בינינו תקשורת מספיק טובה. בתחילת המשחק נראינו לא רע, אבל רק ברבע השני נכנסנו לקצב. בחצי הראשון לא היינו מספיק נחושים. כקבוצה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיגרר לפיגור דו ספרתי. אם נעשה את הדברים הקטנים, נהיה בסדר".

על הרוקי קיירי אירווינג: "הוא נראה בסדר יחסית לשלב הזה. הוא חילק 7 אסיסטים עם איבוד אחד בלבד, אבל הוא לא קלע טוב מספיק. בסך הכל הוא עשה עבודה טובה".

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully