וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "אחזיר את די נטאלה לנבחרת איטליה"

אחרי התעלמות ארוכה, המאמן החליט לתת הזדמנות לחלוץ אודינזה: "אבחן את שיתוף הפעולה שלו עם באלוטלי מול ארה"ב"

האם אנטוניו די נטאלה יפלס את דרכו ליורו 2012? החלוץ בן ה-34, שכובש ללא הפסקה כבר עונה שלישית ברציפות ומוביל את אודינזה המפתיעה להתברגות בצמרת הסריה A, חוזר לנבחרת איטליה. בינתיים, רק למשחק ידידות. הערב (שלישי) הודיע המאמן צ'זארה פראנדלי כי ירצה לבחון את שיתוף הפעולה בין די נטאלה למריו באלוטלי במשחק ההכנה מול ארצות הברית ב-29 בפברואר בגנואה, וכך יזכה החלוץ בזימון ראשון מאז המשחק האחרון בשלב הבתים במונדיאל 2010, אז כבש בהפסד 3:2 לסלובקיה.

"החלטתי לזמן את די נטאלה לקראת המשחק מול ארצות הברית", אמר ל'גאזטה דלו ספורט' המאמן פראנדלי, שעד כה הקפיד להתעלם מהחלוץ הוותיק. "אני רוצה לראות אותו לצד באלוטלי, כי שניהם שחקני התקפה שיודעים לבצע תנועה נהדרת. הם יכולים לנוע יחד כמו ג'וזפה רוסי ואנטוניו קסאנו. אני סקרן לראותם בפעולה, זה עשוי להיות הפתרון מבחינת הנבחרת".

פראנדלי, כאמור, מחפש תחליפים בחוד בעקבות ניתוח הלב שגרם להשבתתו של קסאנו והפציעה הקשה ברצועות הברך של רוסי. שניהם אמורים לחזור למגרשים רק לקראת סיום העונה, אבל המאמן מבטיח לחכות ולבחון את מצבם לפני קביעת הסגל הסופי ליורו בפולין ואוקראינה. "דיברתי עם קסאנו במהלך חג המולד", סיפר פראנדלי. "הבהרתי שאתן לו את כל הזמן להתאושש. אחכה עד השנייה האחרונה של מועד רישום השחקנים".

אולי עכשיו יתחיל אנטוניו די נטאלה לקבל את הכבוד המגיע לו

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully