וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: באר יעקב הפסידה, הפועל תל אביב נצמדה אליה

המוליכה נוצחה בביתה 108:100 בידי הפועל עפולה, בעוד האדומים גברו ללא קושי 60:84 על יקנעם/מגידו. גם יבנה ניצחה

המחזור ה-12 בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי) במלואו, כשבמוקד הפסדה של המוליכה מכבי באר יעקב 108:100 בבית להפועל עפולה. מי שניצלה זאת היא הפועל תל אביב, שנצמדה אליה בעזרת ניצחון קליל 60:84 על הפועל יקנעם/מגידו. אליצור יבנה שמרה על המקום השלישי בעזרת 81:100 בקרית אתא, כשגם עירוני רמת גן, עירוני נס ציונה, עירוני נהריה וקרית טבעון השיגו ניצחונות.

מכבי "איתי" באר יעקב - הפועל עפולה 108:100

הפתעה גדולה במשחק המרכזי של המחזור. מוליכת הטבלה, עם הפסד אחד בלבד עד הערב, נוצחה באולמה הביתי בידי הפועל עפולה, לה היה זה ניצחון שלישי ברציפות. האורחים ידעו לנצל את נקודות התורפה ההגנתיות של באר יעקב, בעיקר בעזרת שליטה מתחת לסלים שסייעה להם לרדת ביתרון 46:49 במחצית. ההפרש גדל מעט לאחר ההפסקה, וגם מטווח של השלישייה ההתקפית המצוינת של באר יעקב - 25 נקודות לג'רמיין הול, 24 ו-13 אסיסטים ליועד בית יוסף ו-21 לנייט מילר - לא הועיל הפעם. אלעד אליהו צלף 25 נקודות עבור עפולה, שקיבלה 21 מרוני לאמל וגרג טאנדיק, שהוסיף גם 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים.

הפועל תל אביב - הפועל יקנעם/מגידו 60:84

האדומים עשו את שלהם ונצמדו לבאר יעקב בעזרת ניצחון ביתי על הקבוצה של רועי חגאי. אוהדי הפועל תל אביב זכרו את יקנעם/מגידו כקבוצה שגררה אותם למשחק שלישי בחצי הגמר בעונה שעברה, אך העונה מדובר בקבוצת תחתית ולכן הסיפור היה פשוט יותר. אחרי רבע ראשון צמוד, הפועל תל אביב ברחה עם רצף נקודות של קרטיס קלי ודמונטז סטיט ליתרון 33:43 במחצית. קלי המשיך לככב לאחר ההפסקה, שחקני יקנעם/מגידו התקשו לייצר נקודות והפער רק הלך וגדל, עד 24 נקודות הפרש בסיום. קלי הנפלא סיים עם 26, בעוד סטיט קלע 14 וגל איתן 13. ראשון טרנר, שסייע ליקנעם לנצח בשבוע שעבר, קלע 20 למפסידים.

עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 100:81

השלישית בטבלה ידעה לעבור מבחן לא פשוט ונותרה הקבוצה הכי קרובה לשתי המוליכות, עם ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים. יבנה קיבלה תרומה נהדרת מכל אחד משחקני החמישייה, וזה הספיק מול הקבוצה של שרון אברהמי, שנחל הפסד שני רצוף. אלעד הופמן הצטיין ביבנה עם 21 נקודות, כשהרכז ניר גולן הוסיף 19 וצפריר וולפר וקייל ווילסון 15 כל אחד. טוני יאנגר היה הקלע הבולט בשורות קרית אתא, עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הפועל קרית טבעון - הפועל לב השרון 80:104

אחרי ארבעה הפסדים רצופים שפגמו בפתיחת העונה הנהדרת, קרית טבעון חזרה לעניינים עם ניצחון בנהלל על לב השרון. ליאור שגב, רגע לפני המעבר הצפוי בחזרה לברק נתניה, ניהל את המשחק בתבונה עם 13 נקודות ו-11 אסיסטים, אבל מעל כולם היה רמון קלמנטה, שעשה ככל העולה על רוחו עם מאזן מפלצתי של 33 נקודות ו-22 כדורים חוזרים. לואיס קלינץ' הוביל את לב השרון עם 23 נקודות.

עירוני נס ציונה - מכבי הוד השרון 92:95

ניצחון חמישי העונה לקבוצה של נדב זילברשטיין, וכמו ארבעת הקודמים גם הוא מושג באולם הביתי. הוד השרון אמנם קיבלה תפוקה דו ספרתית מחמישה שחקנים, בראשם חאבי גונזאלס שקלע 19 נקודות, אבל לא מצאה פתרון לזר החדש של נס ציונה, בילאל בן, שלהט עם 25 נקודות. טל דן עם 20 ודן בנק עם 16 עזרו לו לשמור על הניצחון, כשגרי גנדל ואנתוני ג'ונסון החטיאו שלשות בשניות האחרונות בניסיון לשלוח את המשחק הדרמטי להארכה.

עירוני נהריה - אליצור רמלה 78:103

המארחים נאבקים על קיומם ולא מתעסקים רק בכדורסל, אך זה לא מנע מהם להתאושש אחרי שני הפסדים עם ניצחון ביתי על אליצור רמלה חסרת היציבות. רבע שני נהדר בו קלעה 37 נקודות באחוזים מצוינים, סלל לעירוני נהריה את הדרך למחצית שנייה שכולה גארבג' טיים. אור בן חמו קלע 20 עבור נהריה, שקיבלה 19 מג'רון רוברטס ו-16 ממרכוס גיניארד. 25 נקודות של סטייסי מורייני היו מעט מדי אצל רמלה.

הפועל כפר סבא - עירוני רמת גן 82:71

קרב התחתית החשוב בין שתי האחרונות היה שייך לאורחים מרמת הגן, שהנחילו להפועל כפר סבא הפסד רביעי ברציפות. למרות הסגל הקצר, עירוני רמת גן יצרה פער של שמונה נקודות ברבע הראשון, הגדילה אותו בשלישי וצעדה לניצחון חוץ חשוב. רודני ווב סיפק את הסחורה עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשרביב פיטשון סייע לו עם 21 משלו וגם 14 ריבאונדים. אריק מקולם קלע 24 נקודות והוסיף 14 כדורים חוזרים עבור כפר סבא.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully