וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור שגב צפוי לחזור לברק נתניה

27.12.2011 / 16:38

הרכז של קרית טבעון, צפוי לחזק את הסגל של דני פרנקו, במקומו של ג'רום רנדל. הקבוצה ביקרה בבית החולים לניאדו

שחקן הפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית ליאור שגב צפוי לחזור בימים הקרובים לקבוצתו מהעונה שעברה ברק נתניה. שגב ישחק היום (שלישי) את משחקו האחרון ככל הנראה בשורות הקבוצה מהלאומית, שתארח בנהלל את הפועל לב השרון, ולאחר מכן הוא אמור לעבור לנתניה. בתקופה האחרונה ניהלו ראשי הקבוצה מסע לחצים על שגב לחזור לנתניה, מסע שככל הנראה יסתיים בחזרתו לליגת העל לאחר ששיחק גם בשורות הפועל חולון, עירוני נהריה והפועל גלבוע/גליל עליון.

פחות מיממה לאחר ניצחון החוץ החשוב באשקלון 84:86, הגיעו הבוקר שחקני נתניה לביקור חג החנוכה במחלקת הילדים שבבית החולים לניאדו שבעיר. הקבוצה חסרה את הפורוורד כריסטיאן בארנס שקרע אמש את הגיד של הפיקה בברכו וגמר את העונה. בימים הקרובים צפויה נתניה לחפש מחליף גם לבארנס, שהצטרף לליאור חכמון שקרע את הצולבת בשבוע שעבר.

"אנחנו במומנטום טוב שנובע ממחויבות, עבודה קשה ורצון של כולם", אמר הקפטן אלירן גואטה במהלך הביקור, "הניצחון החשוב אתמול באשקלון החזיר אותנו לליגה. השמחה מהולה במעט עצב בגלל הפציעה של כריסטיאן בארנס וכולנו מאחלים לו החלמה מהירה. היום הגענו כמו בכל חג למחלקת הילדים בלניאדו שבעיר. אני שמח שאנחנו יכולים לגרום לילדים המאושפזים כאן מעט שמחה בלב ואין ניצחון בעולם ששווה יותר מפניו המחויכות של ילד קטן כאן במחלקה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ליאור שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully