וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי ת"א הביסה את רדניצ'קי 70:91

ערב מטורף של בלו וסמית’ מחוץ לקשת הוביל את מכבי ת"א ל-70:91 קליל על רדניצ’קי באדריאטית, רגע לפני הגרלת הטופ 16

שבעה ניצחונות רצופים, זה המאזן של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה, ונראה שהצהובים לא בדרך לעצור. הערב (שלישי) הביסה מכבי את רדנצ'קי 70:91 במסגרת הליגה האדריאטית, בעיקר בזכות ערב מטורף מחוץ לקשת של דיוויד בלו ודווין סמית', שפשוט להטו והובילו את הצהובים לניצחון הקליל. אבל עם כל הכבוד ליריבה הסרבית, עיניהם של ראשי מכבי נשואות אל ברצלונה, שם תיערך ההגרלה של הטופ 16 מחר, ובה ייקבעו היריבות הבאות של הצהובים ביורוליג שינסו למנוע מקבוצתו של בלאט להגיע לשלב ההצלבה.

בשונה מחלק מהיריבות באדריאטית, רדניצ'קי לא ממש נתנה פייט לאלופה הישראלית בשום שלב שהוא. הצהובים שיחקו בהילוך שני, ועדיין הצליחו לעלות ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשריצת 0:16 ברבע השני הובילה אותם ליתרון 20 במחצית. הסרבים, שפשוט לא פגעו מחוץ לקשת במחצית הראשונה פתאום מצאו את היד שלהם, ועוד צימקו ל-10 בלבד, אבל אז שוב התעוררו בלו וסמית', והחזירו לסרבים באותה צורה- עם מבול שלשות, שהבטיח את הניצחון. קבוצתו של בלאט, שכמובן לא משחקת השבוע ביורוליג, תישאר בסרביה ובליגה האדריאטית, ותפגוש את המופארם ורסאץ' כבר ביום חמישי.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, דווין סמית', קית' לנגפורד, דיוויד בלו וסופוקליס שחורציאניטיס. ראדניצ'קי העלתה את דיוויד סיימון, סטפן מרקוביץ', אנטון גאדפורס, סשה בראטיץ' ומייקל סקוט. הצהובים פתחו מצויין את המשחק, כששחורציאניטיס מיד החל לעבוד בצבע, וקלע את שש הנקודות הראשונות בדרך ליתרון 2:6. המארחים לא ממש מצאו את עצמם בהתקפה, ומכבי ניצלה זאת עד תום כשדווין סמית' עם ארבע נקודות מעלה את ההפרש ל-11. או אז החלו בראטיץ' וסיימון סוף סוף להתעורר, ומצאו את הטבעת, אבל פפאלוקאס הוריד את מכבי ביתרון 16:24 בסיום הרבע הראשון.

הסרבים פתחו נהדר את הרבע השני עם שתי שלשות רצופות מידיהם של מיאטוביץ' ופקוביץ' שהקטינו את הפער ל-4 בלבד. דווין סמית' ראה כי טוב והגיב עם שתי שלשות, דיוויד בלו הוסיף שתיים רצופות משלו והצהובים דהרו לריצת 0:16 מדהימה בדרך ל-20 הפרש. המארחים נראו פשוט נורא באותן דקות, התקשו לעבור את קו 10 הנקודות ברבע, כשרק נקודות של סיימון הצליחו להביא אותם עד 30 נקודות במחצית, אל מול 50 של מכבי תל אביב.

בדיוק כמו בפתיחת הרבע השני, גם הפעם ניצלו הסרבים מעט חוסר ריכוז של מכבי. מרקוביץ', סינובץ' וסקוט צלפו שלשות פנויות, ודאנק של סיימון עוד צימק ל-14 בלבד. המשחק המשיך להיות נטול הגנות, כשגם בלו ולנגפורד לא התקשו לתפור שלשות משלהם, בעוד מכבי עלתה ל-41:60. הסרבים לא הרימו ידיים והמשיכו לחפש את הישועה בעיקר מחוץ לקשת. גאדפורס, פקוביץ' וסינוביץ' נצילו הגנה רכה כדי לרוץ ל-2:10, ופתאום זה רק 65:55. שון ג'יימס נכנס והקשיח מעט את ההגנה, ויחד עם יכולת טובה של לנגפורד ירדה מכבי עם יתרון 57:73 לפני הרבע האחרון.

סמית' פתח את הרבע הרביעי כצפוי, עם שלשה, ונקודות של לנגפורד קבעו יתרון 58:78 לצהובים, אבל שלשה של מרקוביץ' וסל ועבירה מטורף לחלוטין של סינובץ' צימק ל-13 בלבד. קאמבק? הצחקתם את הצהובים. בלאט שלח אל הפרקט את הסלע שלו, ריצ'ארד הנדריקס שמיד הגיב בנקודות, ובלו בינתיים צלף את השלשה החמישית שלו במשחק כדי להחזיר את היתרון ל-20, ומשם כבר הסרבים לא הצליחו לחזור, בעוד סמית' הספיק להוסיף עוד שלשה אחרונה למאזן שלו.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דיוויד בלו 23 נקודות (5 מ-8 לשלוש) ו-4 חטיפות, דווין סמית' 22 )4 מ-5 לשלוש, 5 מ-5 לשתיים) ו-5 ריבאונדים, קית' לנגפורד 17 (8 מ-11 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס 12, תיאו פפאלוקאס 6, יוגב אוחיון 4 ו-5 אסיסטים, , ריצ'ארד הנדריקס 3, שון ג'יימס (8 ריבאונדים) וליאור אליהו 2 נקודות כל אחד.

קלעו לרדניצ'קי: דיוויד סיימון 17 (6 מ-13 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, מייקל סקוט (1 מ-4 לשלוש) וסטפן סינובץ' 11 נקודות כל אחד, סטפן מרקוביץ' 9 נקודות ו-5 אסיסטים, סשה בראטיץ' 7, מילאן פבקוביץ' 6, אנטון גדפורס 5, דאנילו מיאטוביץ' 3, סטרנייה סטויאצ'יץ' 1.

מה מצפה למכבי תל אביב בהגרלת הטופ 16?

קבלו את הבתים האפשריים שמחכים למכבי בטופ 16

הליגה האדריאטית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully