וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "אנחנו נראים זקנים ואיטיים"

האלופה שוב חטפה בראש, הגרמני לא מרוצה. קובי בריאנט: "לא אכפת לי שהקינגס ניצחו הפעם". דרק רוז: "נתנו סלים קלים"

ערב של הפתעות היה הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA, כשביום המשחקים השני של העונה הפסידו גם האלופה דאלאס (115:93 בבית מול דנבר), גם לוס אנג'לס לייקרס (100:91 בסקרמנטו), וגם שיקגו (99:91 בחוץ לגולדן סטייט), שלוש מהקבוצות החזקות בליגה בעונה שעברה. עבור הלייקרס ודאלאס, היה זה כבר הפסד שני העונה והם ימשיכו לחפש ניצחון בכורה.

משהו רע עובר על המאבריקס. אלו לא רק שני ההפסדים הביתיים (מול שתי קבוצות ראויות, מיאמי ודנבר), אלא בעיקר היכולת. המאבריקס שוב ספגו נקודות בקלות, שוב נקלעו לפיגור 30 נקודות, ושוב שמעו שריקות בוז מהקהל, שרק לפני כמה חודשים נשא את אותם שחקנים על הכתפיים אחרי אליפות מדהימה.

"אנחנו נראים זקנים ואיטיים ולא בכושר, וזה שילוב רע מאוד", אמר דירק נוביצקי אחרי ה-115:93 מול הנאגטס, "אני עדיין חושב שלקבוצה הזאת יש פוטנציאל גדול, אבל אנחנו חייבים לשנות כיוון. ברור שהיה מוזר לחזור לשחק אחרי המחנה הקצר, אבל חייבים להתמודד עם זה".

המאבס ספגו 97 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים, ושון מריון הודה ש"אנחנו לא מרגישים בנוח אחד עם השני בשני צדי המגרש. אנחנו מנסים להסתגל, ואפשר לראות שזה לא זורם. הולכים להיות הרבה מהמורות בדרך".

המאמן ריק קרלייל ניסה לקחת אחריות. "אני המאמן הראשי, וזה התפקיד שלי לוודא שהשחקנים מוכנים, וברור שהם לא", אמר קרלייל, "כרגע קל לי להגיד את זה, אבל קשה לי לחיות עם זה. יש לי הרבה עבודה". על ההגנה של הקבוצה שלו אמר המאמן: "זה היה נורא, פשוט נורא".

ריקי רוביו: "אני מרגיש שעזרתי לקבוצה"

בלייקרס, שנמצאים במקום האחרון והלא מוכר בבית הפסיפי וישחקו הלילה בפעם השלישית ברציפות, הפעם מול יוטה, התגובות היו חלוקות. מטה וורלד פיס, הלא הוא רון ארטסט, אמר: "יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו. הכל בסדר ויהיה טוב". דווקא קובי בריאנט, שקלע 29 נקודות, נשמע קצת יותר נרגש מההפסד לקינגס: "זו לא יריבות, כי אנחנו מנצחים אותם כל שנה. לא איכפת לי אם הם ניצחו אותנו הפעם". מאמן הקינגס פול ווסטפול, היה מרוצה כמובן: "היה נחמד לחזור. השחקנים שלנו נהנו מהמשחק. האוהדים היו מדהימים".

שיקגו אומנם נהנתה מסל ניצחון של דרק רוז במשחק הפתיחה של בסטייפלס סנטר מול הלייקרס, אבל הלילה כבר לא היו לה אנרגיות והיא הפסידה באוקלנד לווריורס. "נתנו להם סלים קלים", אמר רוז בסיום, "אנחנו צריכים למצוא דרך לעצור שחקנים שיודעים לקלוע". מארק ג'קסון, שחקן ופרשן העבר, שחגג ניצחון יוקרתי וראשון על הקווים כמאמן ראשי, החמיא לסטפן קרי, שהיה נהדר עם 21 נקודות ועשרה אסיסטים: "הוא התמודד ותקף את הפוינט גארד הכי טוב בליגה. הוא עשה עבודה נפלאה בתור הקול שלי על המגרש".

אחד השמות היותר מדוברים שהגיעו מאירופה לליגה העונה הוא ריקי רוביו, שערך את הבכורה שלו בליגה בהפסד מינסוטה 104:100 לאוקלהומה סיטי. בספרד ובארצות הברית התמוגגו מההופעה של השחקן הצעיר, שסיפק שש נקודות, שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים. "אני מרגיש נוח על המגרש והרגשתי שעזרתי לקבוצה. לא הצלחנו לנצח, אבל היינו קרובים. אם נמשיך ככה, נגיע רחוק", אמר רוביו בסיום. מי שכבר לא צריך מחמאות מאף אחד הוא קווין דוראנט, שהפציץ 33 נקודות: "אנחנו נותנים למשחק לבוא אלינו וצריך להמשיך כך", אמר הדורנטולה.

דאלאס והלייקרס כבר עם שני הפסדים

בכורה לא מוצלחת לכספי בקליבלנד

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully