וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צירופו של מנהל ספורטיבי עשוי להידחות

26.12.2011 / 11:55

במועדון חוששים שגולדהאר לא ימהר לבצע שינויים בשל ההפסד באשדוד. לוין נזף בשחקנים, שסירבו להתראיין בתום המשחק

יום לאחר ההפסד 2:1 למ.ס.אשדוד ובמכבי תל אביב מתחילים להבין שגם העונה הזאת כנראה כבר אבודה בכל הקשור למאבק האליפות. למרות שכלפי חוץ מנסים במועדון לשדר שיש עוד סיכוי ונותרו הרבה מאוד מחזורים לסיום העונה, ההפסד אתמול כמו שם חותמת שגם העונה הזו, שנפתחה בקול תרועה ובניצחונות רבים, תסיים בלי כתר האליפות.

הקבוצה קיימה הבוקר אימון בקרית שלום, כאשר השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות הסתפקו באימון שחרור. המאמן ניר לוין אמר לשחקנים: "היה לנו משחק לא טוב אתמול אבל אנחנו חייבים להרים את הראש. אין לנו זמן להתעסק במה שהיה כי בעוד יומיים יש לנו משחק נוסף".

בנוסף לדברים הללו, גם נזף המאמן בשחקנים, לאחר שאף אחד מהם לא הסכים להתראיין אתמול לכלי התקשורת שהמתינו לשחקנים בסיום המשחק. "זה לא חוכמה לצאת להתראיין כשמנצחים. צריך לדעת לצאת לראיון גם אחרי הפסדים", אמר לוין לשחקנים. בסיום המשחק פנה הדובר עופר רונן למספר שחקנים וביקש מהם לבוא לעמדת הראיונות כדי לדבר עם התקשורת. גם המנהל אבנר טוויטו ביקש, אך השחקנים סירבו ועלו כולם הישר לאוטובוס הקבוצה מבלי שהגיע אף אחד מהם לעמדת הראיונות, כמקובל בסיום כל משחק.

למרות ההפסד ופער 14 הנקודות מהמקום הראשון, לוין צפוי לקבל בקרוב את ההודעה הרשמית על מינויו למאמן עד סיום העונה. החלטה אחרת שעשויה להתעכב בשלב זה היא מינויו של מנהל ספורטיבי, כפי שתיכנן הבעלים מיטש גולדהאר. בעקבות התוצאות האחרונות וההתרחקות ממאבק האליפות נראה שגולדהאר לא ימהר להביא כעת מנהל ספורטיבי זר וההחלטה על המינוי עשויה להידחות בכמה שבועות.

קולאוטי ופונצ'ץ יחזרו להרכב מול ראשל"צ

כבר עתה ברור שתקציב הקבוצה יירד משמעותית בקיץ הקרוב ולקראת העונה הבאה לא יתנהל מסע רכש גדול, גם אם יוחתמו מנהל ספורטיבי ו/או מאמן חדש. מספר שחקנים שמסיימים חוזים צפויים לעזוב את המועדון, ביניהם גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ' והבלם הברזילאי ניבאלדו שחוזהו לא יוארך.

בעקבות התוצאות האחרונות לא צפוי להגיע רכש בחלון ההעברות בינואר, כאשר בהנהלת הקבוצה ינסו לשחרר מספר שחקנים והראשון בהם הוא הבוסני האריס מדוניאנין, שלמעשה סיים את דרכו בקבוצה. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא הסנגלי הצעיר מוסא קונאטה, שלא מצליח בשבועות האחרונים לשחזר את יכולתו הטובה מתחילת העונה. במכבי מסרבים למכור בשלב הזה את קונאטה ואופציה שעלתה על הפרק ונשקלת כעת היא להשאילו עד סיום העונה לקבוצה אחרת בליגת העל.

במכבי נחושים להגיע לאירופה וזו תהיה המטרה כעת. ביום רביעי מצפה לקבוצה משחק ביתי נגד הפועל ראשון לציון, ממנו יעדרו הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שסובל מפציעה טורדנית בגיד האכילס ויקבל מנוחה, וכן משה לוגסי שצבר חמישה כרטיסים צהובים. לוגסי גם נפגע אמש בראשו במהלך המשחק באשדוד והיה חשש כי הוא סובל מזעזוע מוח.

מי שצפויים לחזור להרכב נגד ראשון לציון הם רוברטו קולאוטי שאמור לפתוח בחוד ורוברט פונצ'ץ שייפתח ככל הנראה בקישור האחורי לצדו של גל אלברמן במקום לוגסי.

צפו במכבי תל אביב מפסידה באשדוד 2:1
ניר לוין: ”הקבוצה עדיין לא מספיק בטוחה בעצמה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully