וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק"

26.12.2011 / 6:35

דווין סמית' מרוצה מעוד ניצחון של מכבי ת"א ומתכונן להגרלת הטופ 16: "אין העדפות". הנדריקס בדרך לחתימה לעונה נוספת?

לאחר שאתמול (ראשון) הם הביסו את בני השרון החלשה בתוצאה 73:113, שחקני מכבי תל אביב והצוות המקצועי ימריאו היום אחר הצהריים לסרביה לקראת שני משחקיה הנוספים השבוע במסגרת הליגה האדריאטית נגד רדניצקי (שלישי) ו-ורסאץ' (חמישי). דמונד מאלט, סיכם את תנאיו בקבוצה , אולם להנהלת הקבוצה נותרו פרטים בודדים לסכם עם שרלרואה לפני שהחוזה ייחתם רשמית. במכבי מעריכים כי השחקן, השוהה בחופשה בדאלאס, יצטרף לקבוצה לקראת סוף השבוע.

במכבי מרוצים מהיכולת המקצועית של ריצ'רד הנדריקס, ומתכוונים לפתוח במגעים עם השחקן. הצוות המקצועי כבר המליץ בפני קברניטי הקבוצה להחתים אותו על חוזה לעונה נוספת. הנדריקס היה אתמול השחקן הבולט עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים.

דווין סמית' נשמע מרוצה מהניצחון הקליל שהושג אמש. "הצגנו יכולת טובה לאורך כל המשחק ואני שמח שניצחנו", אמר סמית'. "כל משחק שעובר, הקבוצה משתפרת ונראית טוב יותר. ככל שאנחנו מתכוננים ביחד וככל שהאימונים מתקדימים, אנו מתואמים יותר ויותר על המגרש. נכון שיש לנו עליות וירידות ועליות- וגם יהיו לנו עוד , אבל המאמנים מכינים אותנו בכל יום מחדש ומאמינים בנו".

ביום רביעי תתקיים הגרלת הטופ 16 ותזמן לקבוצה את יריבותיה, סמית' התייחס להגרלה: "אין לי העדפה לגבי מי שנפגוש בשלב הבא. זה לא משנה מי הקבוצות שיוגרלו מולנו, כי המאמן והצוות המקצועי יכין אותנו. אם נקבל את צסק"א? זה לא משנה, אני לא אגיד 'אני רוצה את הקבוצה הזאת ולא את השנייה'. נתכונן לכל קבוצה שתהיה. הכל תלוי בדרך שנתכונן ונכין את עצמנו. אנחנו בתקופה טובה לאחרונה ואני מקווה שנמשיך כל עוד תהיה לנו הזדמנות להתכונן כפי שצריך".

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, הביע המאמן דיוויד בלאט ביטחון בסמית' לקראת תיפקודו בשלב הטופ 16 ("יש לנו שחקנים שהיו איתנו שנה שעברה כך שהם מבינים את המעמד.. כמו גם דווין סמית' שהוא שחקן בוגר ואיכותי מבחינת הגישה שלו למשחק"). האמריקאי הגיב על כך: "אני מרגיש שהייתי במגוון סיטואציות בעבר ואני מקווה שאני מאזן את הקבוצה. מה התפקיד שלי בקבוצה? אני מנסה להביא את מה שצריך, אם זו הגנה או קליעה, ריבאונד. אני מנסה להביא את מה שאני צריך וכך גם כל אחד אחר. יש לנו כאן כמה שחקנים ואנחנו קבוצה. לא רק אני כאן".

בלאט: ”לנגפורד מתאים למכבי ת”א כמו כפפה ליד”
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully