וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לנגפורד מתאים למכבי ת"א כמו כפפה ליד"

25.12.2011 / 22:09

מאמן מכבי ת"א שפע מחמאות לגארד והוסיף לקראת הטופ 16: "לפעמים עדיף לקבל קבוצה חזקה ולא לפגוש אותה בהצלבה"

שישה ניצחונות רצופים, זה המאזן של מכבי תל אביב בשבועיים האחרונים, שהגיע הערב לשיא (ראשון) כשהצהובים דרסו ללא רחמים את בני השרון/הרצליה 73:113 עם פתיחת המחזור ה-11 בליגת העל. שתי הקבוצות היו היחידות ששיחקו הערב בגלל חופשת חג המולד לה זכו שאר השחקנים, אך נדמה שגם שחקני מכבי זכו למנוחה, כשכלל לא נתקלו בהתנגדות מול קבוצתו של עדי אזולאי, שמצידה נראית בדרך הבטוחה לסיים במקום האחרון העונה בליגה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בסיום: "אני חושב שהחבר'ה באו לעבודה היום. התחלנו קצת בצליעה, זה טבעי אחרי הנסיעה הארוכה שעברנו והעובדה שאיפשרנו לזרים שלנו ליהנות מערב הכריסמס. נגענו בכדור רק אתמול בבוקר וראינו את האפקט של זה וזה בסדר כי ברגע שהיינו בשצף של המשחק, יכולנו לעשות בקלות 120 נקודות אם היינו מרוכזים בעונשין. יש הבדלי רמות ברורים בינינו לבין בני השרון, אי אפשר לבוא אליהם בטענות, ואני שמח שהמשכנו רצף ניצחונות".

בלאט התייחס להגרלה הקרובה בטופ 16, שתתקיים ביום רביעי ותזמן לקבוצה את יריבותיה: "אני בעצמי לא בטוח מה עדיף כי לפעמים אתה רוצה קבוצה חזקה יותר בבית כדי לא לפגוש אותה בהצלבה. מצד שני הדבר החשוב יותר הוא להגיע להצלבה, כי גם ממקום שני כמו שנה שעברה הגענו לגמר. מה שחשוב הוא שנמשיך להתגבר כקבוצה ולהיות כמה שיותר טובים. אני יכול להגיד שלשמחתי יש לנו שחקנים שהיו איתנו שנה שעברה כך שהם מבינים את המעמד, הבאנו שחקנים אחרים כמו דווין סמית' שהוא שחקן בוגר ואיכותי מבחינת הגישה שלו למשחק, וכמובן קית' שמבין מה זה כדורסל ברמה הגבוהה ביותר".

על לנגפורד הרחיב בלאט ואמר: "הביקורות אליו היו לא הכי טובות, זה מצביע על חוסר ידע. בא בן אדם חדש למערכת, שחקן איכותי, בן אדם איכותי, וישר תוך ימים כבר הורגים את הבן אדם. רואים שהוא שחקן טוב , אלגנטי, הוא רוצה ומשחק עם החברים שלו בקבוצה, הוא רחוק מאוד מלהיות אגואיסט, הוא גו טו גאי. בשנה שעברה לא היה למכבי גו טוב גאי. הוא שחקן אטרקטיבי, והוא מתאים למכבי כמו כפפה ליד כי אנחנו צריכים שחקן אתלטי ויצירתי שמוכן לקחת אחריות".

מי שסיים כקלעי המוביל של הצהובים היה שון ג'יימס, שחגג פעמיים: גם פגש את אחיו בחג המולד על הפרקט, וגם השיג ניצחון ענק, 24 שעות לפני יום הולדתו, ועוד מול האקסית. "לא ידעתי בעד מי המשפחה שלי תהיה, בעדי או בעד אחי וגם עכשיו אני לא יודע. היה כיף לחזור לפה, זה היה הבית שלי בשנים האחרונות. כואב לי עם המצב של בני השרון אבל זו קבוצה צעירה. זו גם השנה הראשונה של אחי פה, ועם הזמן הם ילדמו ויעשו את מה שצריך".

על ההגרלה הקרובה ביורוליג אמר הסנטר: "אני לא מעדיף אף קבוצה בטופ 16. זו השנה הראשונה שלי במפעל הזה אבל אין לי שום מושג ואני רק מחכה לראות מול מי נשחק ויהיה בסדר. אנחנו מנסים לנצח כל משחק שאנחנו יכולים. אני חושב שזה שאנחנו משחקים באדריאטית יעשה לנו רק טוב, אנחנו משחקים בכמה מסגרות שעוזרות לנו לתרגל את עצמנו יותר ויותר".

אזולאי: "זה מה יש ועם זה צריך להתמודד"

בבני השרון/הרצליה ידעו שהם כנראה לא יפתיעו את מכבי תל אביב, אבל היו מאוכזבים מאוד בעיקר מהעובדה שהקבוצה שוב התפרקה, בדומה גם לתבוסה מול מכבי אשדוד במחזור הקודם. "מכבי זה לא מבחן תוצאה", אמר בסיום מאמן הקבוצה, עדי אזולאי. "המשחק הזה דומה למשחק בשבוע שעבר מול אשדוד. שחקנו מחצית טובה ופתאום יש לנו שבירה מנטאלית, ואני לא מדבר על המחסור בגארדים. הרכות ההגנתית קרתה גם היום מול מכבי ששיחקה בחצי השני מצויין. כאשר מאבדים כדורים על החצי זה בכלל לא הגנה".

על ההמשך אמר המאמן: "כרגע אני מתמודד עם מה שיש ואני מקווה שנצטרך לעשות אי אילו שיפורים במקומות מסויימים אבל כרגע זה ההבדל בין הקבוצות. כולם רואים שחסר לנו גבוה, והערב זה היה רק המשחק הראשון של ג'ייסון ווילאמס. אני לא אבכה על מר גורלי, זה מה יש ועם זה אני צריך להתמודד. יש לנו קבוצה מאוד צעירה, שחקנים שזו השנה הראשונה שלהם באירופה. זה לא דבר פשוט כשאתה משחק מול מכבי".

מכבי ת"א דרסה את בני השרון/הרצליה 73:113

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully