וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הביסה את בני השרון/הרצליה 73:113

ערב ענק של ריצ'ארד הנדריקס (20 נק' ו-12 ריב') הוליך את מכבי ת"א לניצחון שישי ברציפות עם 73:113 על בני השרון

כצפוי, רשמה הערב (ראשון) מכבי תל אביב את ניצחונה השישי ברציפות, כשהביסה את בני השרון/הרצליה 73:113 בפתיחת המחזור ה-11 של ליגת העל. המשחק היה היחידי שהתקיים הערב בגלל חג המולד, ומי שזכו לחגוג אותו יחדיו הם האחים לבית משפחת ג'יימס - דלרוי מבני השרון (18 נקודות ו-11 ריבאונדים) ושון (22 נקודות) ממכבי תל אביב- שנאבקו זה בזה, לפני שהצד הצהוב ירד מנצח. מי שהיה מעל כולם הערב היה ריצ'ארד הנדריקס, שפשוט היה בלתי ניתן לעצירה עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשגם דווין סמית' מסייע לו עם ערב משוגע מחוץ לקשת (5 מ-7 לשלוש בדרך ל-17 נקודות), בעוד הצהובים לא ממש התקשו להתמודד עם קבוצתו של עדי אזולאי, שרשמה את הפסדה השמיני מעשרת המשחקים, ונותרה במקום האחרון בטבלה.

הפתיחה דווקא לא בישרה על הבאות, כשקני לאוסון היה מלא אנרגיה והריץ את בני השרון ליתרון מוקדם, לשמחתם של האוהדים המקומיים. דלרוי ג'יימס גם הוא נכנס לפעולה, והמארחים כבר הובילו ב-6, אבל אז הפציצו לנגפורד וסמית' מחוץ לקשת, הצהובים השתלטו על המשחק וברחו עד יתרון 15. בני השרון עוד קיוותה לחזור במחצית השניה, אבל סמית' לא הפסיק לצלוף מבחוץ, הנדריקס עשה ככל העולה על רוחו מבפנים, והאלופה כבר הגיעה עד 34 הפרש, לפני שהורידה מעט את הרגל מהגז. עתה יצאו הצהובים של בלאט לצמד משחקי חוץ במסגרת הליגה האדריאטית מול רדניצ'קי והמופארם ורסאץ', כשבמוקד העניין תעמוד הגרלת הטופ 16 של היורוליג, שתתקיים ביום רביעי.

מהלך המשחק

בני השרון/הרצליה פתחה בחמישייה עם טוויטי קרטר, ג'ייסון וויליאמס, קני לאוסון, דלרוי ג'יימס ושחר אורן. מכבי תל אביב העלתה את יוגב אוחיון, קית' לנגפורד, דיוויד בלו, שון ג'יימס ודווין סמית'. המארחים פתחו טוב את המשחק, כשוויליאמס מריץ טוב את ההתקפה, ג'יימס אוסף ריבאונדים, ולאוסון גורם ללא מעט נזק עבור הצהובים בעוד בני השרון עלתה ליתרון 4:9. לנגפורד וסמית' התעוררו בצד של האורחים, והיו אחראים לשלוש שלשות שהפכו את התוצאה, והעלו את מכבי ליתרון 12:14. המארחים התחילו להתפרע, לזרוק מחוץ לקשת ללא הצלחה, מה שאיפשר לצהובים לשמור על הפער שלהם ולרדת ביתרון 16:19 בסיום הרבע הראשון.

ריצ'ארד הנדריקס פתח הנדר את הרבע השני, והטיס את מכבי תל אביב ליתרון 24:31, כשיוגב אוחיון רושם דקות טובות גם הוא. מנגד, הבן השני למשפחת ג'יימס, הלא הוא דלרוי החל לעבוד בבני השרון, אבל שלשה של גיא פניני הקשתה עוד יותר על הקאמבק של המארחים. לאוסון צלף שלשה משלו וג'יימס עוד צימק ל-6 בלבד, אבל האורחים הגיבו מצויין עם חמש נקודות של קית' לנגפורד, ועלו ל-15 הפרש. טוויטי קרטר תפר שלשה פנויה והצליח לצמק מעט, בעוד מכבי הוליכה במחצית 36:48.

טוויטי קרטר וג'ייסון וויליאמס פתחו את הרבע השלישי עם שלשות שצימקו ל-11 הפרש בלבד, אבל מכבי לא החמיצה הזדמנות להלום הגנה הרעועה של המארחים, אוחיון ולנגפורד קלעו ללא הפרעה ולנגפורד עם שלשה העלה ל-42:60. היד של סמית' המשיכה לצלוף עוד ועוד שלשות, הנדריקס המשיך לאמלל את הגבוהים של המארחים, ונקודות של בלו כבר קבעו יתרון 49:71. המומנטום של המארחים לא נפגע לרגע כשפניני והנדריקס ניצלו עבירה טכנית כדי להמשיך ולהגדיל את היתרון שלהם, כשגם שלשה של דלרוי ג'יימס ונקודות של קרטר לא עזרו, כשהצהובים בעזרתו של פניני ירדו ביתרון 58:86 בסיום הרבע השלישי.

המארחים עוד פינטזו על כך שהצהובים יורידו את הרגל מהגז ברבע האחרון, אבל הנדריקס מיהר להבהיר שזה לא הולך לקרות, ושלשה של בלו הקפיצה את ההפרש עד 34. ג'ראד מינץ חדר בצורה נאה, טוויטי קרטר צלף שלשה, אבל מכבי הבהירה עד כמה היא כבר לא מעוניינת במשחק הזה, כשהכניסה את אלון שטיין הותיק. עד לסיום הספיק עוד שון ג'יימס לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, בעוד היתרון תפח והגיע ל-40 הפרש, וקבע כי חג המולד הנוכחי של שחקני בני השרון לא עומד להיות נעים במיוחד.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: שון ג'יימס 22 (7 מ-9 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, ריצ'ארד הנדריקס 20 (8 מ-10 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, דווין סמית' 17 (5 מ-7 לשלוש), קית' לנגפורד 16 ו-4 אסיסטים, דיוויד בלו 12, גיא פניני 9 ו-11 אסיסטים, יוגב אוחיון 8 ו-5 אסיסטים, טל בורשטיין 7, ג'ון שאייר 2, אלון שטיין שיחק ולא קלע.

קלעו לבני השרון/הרצליה: טוויטי קרטר 24 (6 מ-13 לשלוש), דלרוי ג'יימס 18 (4 מ-10 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קני לאוסון 15, ג'ייסון וויליאמס 10 (3 מ-11 מהשדה) ו-4 איבודים, אייזיק רוזפלט, תום חבקין וג'ראד מינץ 2 נקודות כל אחד, גיא לביא ושחר אורן שיחקו ולא קלעו.

קית' לנגפורד לא מתכוון לאכזב את דיוויד בלאט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully