וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

פלצ'וק העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-60, איינבינדר השווה בדקה ה-77 וקבע חלוקת נק'. בית"ר עם 2 נק' מעל הקו האדום

והרי החדשות: בית"ר ירושלים בצרות צרורות. החדשות המעט יותר מעודדות מבחינת אוהדי הקבוצה: הצרות היו יכולות להיות הרבה יותר קשות. בית"ר ירושלים חזרה מפיגור וסיימה ב-1:1 מול הפועל עכו בחוץ, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. ניקולאס פלצ'וק העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-60, דן איינבינדר איזן בדקה ה-77 וקבע חלוקת נקודות, שמותירה את בית"ר במקום ה-12 עם 16 נקודות, עכו שישית עם 25 נקודות. גם התיקו לא הרגיע את אוהדי בית"ר, שיצאו מהאצטדיון במחצית השנייה והציתו פח אשפה. לחשוב שרק היום הקלו על עונש שהקבוצה ספגה. פשוט אבסורד.

יובל שבתאי שחקן הפועל עכו לפני דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
משחק חלש. איינבינדר מול שבתאי/אדריאן הרבשטיין

אם מישהו חשב ש-1:1 זו תוצאה טובה מבחינת בית"ר, כדאי שיעיף מבט על הקלטת של המשחק. הקבוצה של יובל נעים הגיעה לאינספור הזדמנויות במחצית הראשונה והייתה קרובה לכבוש, אבל החמצות איומות של עמית בן שושן ועדן נחמני השאירו את הקבוצה האורחת על 0 בטור השערים ב-45 הדקות הראשונות, שהיו מתחת לרמה של ליגת העל. במחצית השנייה שילמה בית"ר על ההחמצות וספגה, אך הצליחה להגיב על כך בשער. הירושלמים נראו אנמים לחלוטין, חסרי אונים ונראה שבדרך הזו הם יילחמו נגד הירידה עד סוף העונה.

מנגד, הפועל עכו איכזבה מאוד. מי זוכר שהקבוצה הזו נחשבה לאחת ההפתעות החיוביות של הליגה עד לא מזמן? שבוע אחרי שהובסה 4:1 על ידי בני יהודה, הציגה הפועל עכו משחק חלש במיוחד. עכו לא הניעה את הכדור, לא ייצרה מצבים ולא הזכירה בכלום את הקבוצה המצוינת, שהשיגה תוצאות נהדרות בתחילת העונה. אולי הכל בשל היכולת החלשה של סינטיהאו סלליך. לא ברור מה עובר על הקשר המוכשר הזה במחזורים האחרונים, אבל אין ספק שהוא בירידה וגם היום הציג משחק לא טוב. ככה עכו מתקשה לתפקד.

מהלך המשחק

דקה 2: הרוש הדף קרן לא טוב וזה חזר עד לסלליך, שבעט לא מספיק טוב מעל השער.

דקה 6: איינבינדר פרץ קדימה ושיחרר בעיטה מצוינת מ-18 מטר, גורש קלט.

דקה 7: בן שושן קיבל מסירה באגף ימין, חתך לאמצע ובעט, גורש הדף.

דקה 17: בן שושן עבר בצד ימין את שגיב כהן ודנין, אבל נבלם אצל קפילוטו.

דקה 32: טעות של שגיב כהן השאירה את בן שושן לבד מול גורש, אך הוא ניסה להקפיץ מעליו והשוער קלט.

דקה 38: כדור ארוך מצא את נחמני, שהסתדר עם ברקאי, אבל ממצב מצוין בעט ברשלנות החוצה ושלח את יובל נעים לשכב על הדשא בתסכול.

דקה 52: סלליך ביצע מהלך מצוין באגף ימין ומסר לשבתאי, שבעט מזווית קשה, הרוש הדף.

דקה 60: גול! איינבינדר איבד כדור ברשלנות, פלצ'וק חטף לו ובעט טיל לפינה מ-18 מטר. 0:1 להפועל עכו.

דקה 77: גול! מסירת רוחב של סטיבן כהן מצאה את איינבינדר אחרי טעות קשה בהגנת עכו והקשר הבית"רי דחק מקרוב פנימה. שער ראשון של בית"ר ירושלים אחרי 517 דקות ו-1:1.

דקה 84: ברוכיאן הכניס מסירת עומק מצוינת לדסה, שהקפיץ מעל גורש אבל החוצה.

דקה 90: בראשי נגע בבירור בידו, אך השופט לא הורה על הנקודה הלבנה והציל את בית"ר.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, גבע ברקאי, ניסו קפילוטו, אלירן דנין (גיא דיין, 28), עבד מורג'אן (רוביל סרסור, 82), יובל שבתאי, סינטאיהו סלליך (משה מישאלוב, 73), אלכסנדר דוידוב, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, מתנאל בן סימון, ברק משה, קובי מויאל, דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן (מיגל פורטיז'ו, 90), עמית בן שושן: עדן נחמני (סטיבן כהן, 68).

קורנפיין מתחיל לשדר שנמאס לו ושהוא רוצה לעזוב

הרדיוס הומתק: בית"ר תארח את הפועל ת"א בר"ג

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully