וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "הביטחון של מסי נמצא מעל הגג"

הברזילאי של ריאל, שנמצא על הכוונת של פ.ס.ז' לינואר הקרוב, מפרגן לכוכב ברצלונה, אבל לא מתבלבל: "רונאלדו שחקן שלם".

היריבות בין ברצלונה לריאל מדריד תעמוד במשך כל העונה במוקד תשומת הלב של כולנו, כשמדי פעם מתייצבים השחקנים של הקבוצות כדי להביע את דעותיהם על היריבות המרה. היום (שבת) נותן את משנתו קאקה, שטוען שהחשש מברצלונה הוא מעט מוגזם בראיון ל'בנד ספורטס'.

"ברצלונה היא לא בלתי מנוצחת", סיפר הברזילאי. "ניצחנו בגמר גביע המלך נגדם וסיפקנו להם מבחן טוב". למרות הדברים, קאקה לא מפחית מערכם של הקטאלנים, וכשנשאל האם זו הקבוצה הכי חזקה ששיחק נגדה אי פעם, אמר: "אני חושב שכן, מכיוון שהם מתנהגים כמו יחידה במשחק שלהם יחד כבר זמן רב. כמו כן, הביטחון של מסי נמצא מעל הגג".

גם קאקה עורך את ההשוואה המתבקשת בין קאקה למסי, ומציין: "רונאלדו הוא כרגע ברמה גבוהה ואפשר לומר שהוא שחקן שלם. למסי יש את המאפיינים שלו, אבל כריסטיאנו שלם. הוא יכול לבעוט ברגל שמאל, ברגל ימין, לנגוח ולבעוט בעיטות חופשיות".

בינתיים, התקשורת בספרד ובצרפת מדווחת על מעבר אפשרי של הכוכב הברזילאי עצמו, כבר בינואר הקרוב, מריאל מדריד לפריס סן ז'רמן. הקבוצה מעיר האורות השקיעה מיליונים רבים ברכש העונה, כשהיהלום החדש עשוי להיות קאקה, בו חושק המנהל הספורטיבי של הפריזאים, הברזילאי לאונרדו.

"לא אפסיד שעות שינה אם נפגוש את ריאל"

ובינתיים אתמול (שישי) נערכה הגרלת שמינית גמר גביע המלך, שממנה עלה כי הבלאנקוס יפגשו את מלאגה והקטאלנים ישחקו נגד אוסאסונה, ושתי הקבוצות הבכירות בספרד ייפגשו לקלאסיקו ברבע הגמר (אם כמובן הן לא יטעו בדרך).

היום התייחס להגרלה חבר ההנהלה של ברצלונה אנדוני סוביסארטה, שאמר: "אני לא אפסיד שעות שינה אם נפגוש את ריאל מדריד, מכיוון שהצעד הראשון יהיה נגד אוסאסונה. אני לא אוהב לחזות תסריטים מראש, אלא מעדיף להתמקד במה שמגיע קודם". סוביסארטה סירב להתייחס לאפשרות שניימאר יגיע לקבוצה: "אני לא מדבר על שחקנים אחרים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully