וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל וברצלונה צפויות להיפגש ברבע גמר הגביע

הגרלת השמינית סידרה לבלאנקוס את מלאגה ולקטלאנים את אוסאסונה, בדרך לקלאסיקו מוקדם. אינייסטה ייעדר 15 ימים

זוכרים את גמר גביע המלך בעונה שעברה בו ניצחה ריאל מדריד את ברצלונה 0:1 בהארכה? שחזור שלו לא נזכה לראות העונה. היום (שישי) נערכה בספרד הגרלת שמינית ורבע הגמר, שם נקבע כי שתי הגדולות תתעמתנה זו מול זו כבר ברבע הגמר, אם תעבורנה את משחקי השמינית. לברצלונה מצפה בשלב הבא אוסאסונה, כאשר המשחק הראשון ייערך בקאמפ נואו. ריאל מדריד תתחיל גם היא בבית, כשתפגוש את מלאגה והאקסים מנואל פלגריני ורוד ואן ניסטלרוי. אפשר כבר להתכונן לצמד משחקי קלאסיקו בסוף ינואר.

באותו צד של ההגרלה מצפה משחק מסקרן נוסף, כשוולנסיה תארח את סביליה בשמינית. המנצחת בסיכום שני המשחקים תקבל את המנצחת בעימות בין אלקורקון ללבנטה. המרוויחה הגדולה של ההגרלה היא אתלטיק בילבאו, שקיבלה את הצד הנוח יותר ותשחק בשמינית מול אלבסטה. אם תעבור, היא יכולה לקבל את ריאל סוסיאדד לדרבי, אבל מול סוסיאדד ניצבים דודו אוואט ותומר חמד עם מאיורקה שלהם. אספניול תתארח אצל קורדובה מהליגה השנייה, ואילו מיראנדס מהליגה השלישית, שהדיחה במפתיע את ויאריאל, תשחק מול ראסינג סנטאנדר.

משחקי שמינית הגמר ייערכו ב-4 וב-11 בינואר, משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-18 וב-25 בינואר.

גווארדיולה: "ביקשתי מהשחקנים להתייחס למשחק ברצינות"

אנדרס אינייסטה נפצע אתמול במהלך משחק הגביע של ברצלונה נגד הוספיטאלט (0:9 לברצלונה) אחרי התנגשות עם השוער, והוחלף. בקבוצה הביעו דאגה ממצבו, אך לאחר הבדיקות התברר שהקשר ייעדר 15 יום. לשמחת ברצלונה, הקבוצה יוצאת לפגרת חג המולד, ואינייסטה יהיה כשיר לדרבי נגד אספניול ב-8 בינואר.

הניצחון אתמול הבטיח לברצלונה את ההעפלה לשמינית גמר גביע המלך והמאמן ופפ גווארדיולה אמר בסיום המשחק: "הלכנו חזק על הכדור, לא הרפינו מהיריבה. לא רציתי שהקבוצה תוריד מהדוושה, כי רצינו להשאיר מאחורינו את הניצחון בגביע העולם לקבוצות. הגענו אחרי אתגר גדול ומאבק קשה, וביקשתי מהשחקנים שלי לקחת את המשחק הזה בשיא הרצינות".

אחד מהשחקנים הצעירים שקיבלו אתמול הזדמנות בהרכב היה כריסטיאן טייו, שכבש צמד ואמר בסיום: "זו הייתה הבכורה שלי בקאמפ נואו ואני מאוד שמח, גם מהתוצאה וגם מהיכולת שלי. אני לא מאמין, אני מאוד נרגש. יחד עם זאת, אני יודע שכרגע המקום שלי הוא בקבוצה השנייה".

גם ולנסיה בשמינית הגמר אחרי 0:4 על קאדיס

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully