וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:9 את הוספיטאלט

גם בלי ליאו מסי, אלופת אירופה לא ריחמה על היריבה מהליגה השלישית בדרך לשמינית הגמר. צמדים לטיאגו, קואנקה וטייו

סיבוב ראשון בגביע המלך? יריבה מהליגה השלישית? את ברצלונה זה לא מעניין. הקטלאנים הביסו ללא רחמים 0:9 בדרבי את הוספיטאלט הקטנטנה והשלימה עלייה לשמינית הגמר. מי בכלל זוכר שהמשחק הראשון, שהתקיים אי שם בתחילת נובמבר, הסתיים רק ב-0:1 משער של אינייסטה. אחרי הזכייה באליפות העולם לקבוצות, פפ גווארדיולה העניק מנוחה לליאונל מסי, אבל פתח בהרכב חזק שכלל את ג'רארד פיקה, קרלס פויול, צ'אבי, אינייטסה, ססק פברגאס ופדרו.

החגיגה החלה בדקה ה-11 עם פנדל מדויק של פדרו. שבע דקות עברו ואינייסטה דחק מקו השער לאחר בישול של פברגאס. טיאגו אלקנטרה נעץ את השלישי בדקה ה-22, צ'אבי עשה 0:4 בדקה ה-35 והילד כריסטיאן טייו חגג שער בכורה במדי הקבוצה הבוגרת שלוש דקות להפסקה.

מי שחשב שבארסה תוריד את הרגל מהגז התבדה. איזק קואנקה הצטרף גם הוא למבקיעים עם השישי בדקה ה-69, טיאגו היה עם השביעי בפנדל כעבור שש דקות וטייו השלים צמד עם שער נפלא בדקה ה-64. אקורד הסיום היה שייך לקואנקה שהשלים גם הוא צמד פרטי תשע דקות לסיום.

ולנסיה עלתה גם היא לשמינית הגמר לאחר ניצחון 0:4 על קאדיס מהליגה השלישית, אחרי 0:0 במשחק הראשון. ויקטור רואיס (5), ז'ונאס (27), רוברטו סולדאדו (41) ואבר באנגה (68) התחלקו בשערים.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully