וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "פפ גווארדיולה גורם למכונה הזאת לעבוד"

קשר ברצלונה הילל את מאמנו: "נראה לי שיש לו מוטיבציה להמשיך". על הגביע: "עדיף לפגוש את ריאל כמה שיותר מאוחר"

ססק פברגאס העניק הערב (שישי) ראיון לאתר הרשמי של ברצלונה, ובו דיבר בין היתר על ההשתלבות המצוינת בקבוצה החדשה-ישנה, ליגת האלופות, ריאל מדריד, ועוד. דבריו המעניינים ביותר של מספר 4 היו קשורים לפפ גווארדיולה. "הוא זה שגורם למכונה לעבוד", אמר פברגאס על מאמנו האהוב, "ככל שהוא יישאר יותר שנים וילמד אותי ואת הקבוצה, זה יהיה יותר טוב למועדון ולאווירה של ברצלונה".

"רק פפ יודע האם יאריך את החוזה שלו, אבל נראה לי שיש לו מוטיבציה", הוסיף הקשר ששב בקיץ לקבוצת נעוריו מארסנל. "תמיד חלמתי לשחק בברצלונה, מאז שהייתי ילד, ותמיד הרגשתי גאווה גדולה להגיד שאני משחק כאן. אחת הסיבות הגדולות לכך שמישהו ירצה לשחק עבור ברצלונה היא פפ".

מוקדם יותר היום הגרילה ברצלונה את אוסאסונה בגביע הספרדי, אך פברגאס לא מזלזל בקבוצה שעומדת בינו ובין מפגש נוסף עם ריאל מדריד - הפעם ברבע גמר הגביע. "עדיף לפגוש את ריאל כמה שיותר מאוחר. אוסאסונה יריבה חזקה ונהיה חייבים להגיע מוכנים לשחק מולם, כי האצטדיון שלהם הוא אחד הכי ביתיים בליגה".

כזכור, פברגאס נמנה על הסגל של ארסנל שהפסיד בגמר ליגת האלופות של 2006 לברצלונה. כעת הוא רוצה לצרף את התואר הנכסף יותר מכל: "זו תמיד היתה השאיפה הגבוהה ביותר שלי. זה יהיה פשוט מדהים לזכות בליגת האלופות".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully