וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האוהדים מחרימים את המשחק בעכו

23.12.2011 / 16:58

בנוסף למצב המקצועי הקשה, השחקנים לא צפויים ליהנות מתמיכת האוהדים בפרק נוסף בטלנובלה בינם לבין קורנפיין

לשחקני בית"ר ירושלים צפויה הפתעה רעה ביום ראשון הקרוב בעכו. אוהדי הקבוצה, ובעיקר הגוש העיקרי שמלווה את הקבוצה למשחקי החוץ, החליטו שלא להגיע למשחק החשוב נגד הפועל עכו, כאשר חלק מהאוהדים צפויים להגיע לאיצטדיון ולהפגין מחוצה לו. האוהדים החליטו על המחאה עקב התנהלות המועדון ומבחינתם הרצון הוא שמהמשחק נגד עכו ועד לתום העונה תימשך המחאה. שחקנים בקבוצה ששמעו על כך היום באימון אמרו: "עוד בשורה בשבוע השחור הזה. חוץ מרכבת הכל עבר עלינו השבוע".

בצד המקצועי יובל נעים צריך להכין את הקבוצה לקראת המשחק ביום ראשון, בו יצטרך להתמודד עם החיסרון של אבי ריקן המורחק ושי חדד המוצהב, כאשר את עמדת המגן השמאלי צפוי לתפוס מתנאל בן סימון הצעיר בהופעת בכורה בהרכב הקבוצה, אם כי ייתכן שברק משה יוסט לעמדה זאת. במרכז ההגנה מתלבט נעים מי יפתח לצד אנדריי פיליאבסקי - מתן בראשי או מיגל פורטיז'ו. קובי מויאל צפוי לשוב לקישור וגם אבירם ברוכיאן צפוי לפתוח יחד עם סטיבן כהן מאחורי עמית בן שושן, אם כי גם כאן נעים מתלבט ועשוי לפתוח עם עדן נחמני כחלוץ כשעמית בן שושן מאחוריו. אגב, סטיבן כהן נעדר היום מהאימון לאחר שקיבל לטוס ל-24 שעות לצרפת לבקר את אימו החולה ויערוך בהמשך היום אימון השלמה עם מאמן הכושר רוני הלל.

בבית"ר ממתינים לדיון בערעור הקבוצה על העונה הקשה שספגה של שני משחקים ללא קהל, ומקווים כי העונש יומתק לפחות במשחק עם הפועל תל אביב לעונש עם קהל, גם אם יתקיים מחוץ לטדי. הרצון הוא להגיע להסדר עוד לפני הדיון. ללא קשר, בבית"ר מצפים כי ארקדי גאידמק יעביר בשבוע הבא את 400 אלף הדולרים עליהם התחייב שיזרים על מנת לחזק את הקבוצה בינואר. במידה שגאידמק לא יעביר את הכסף, גם אם בית"ר תוכל להמתיק את אחד המשחקים, עדיין היא ניזוקה כספית ולא תוכל להתחזק אפילו בשחקנים זולים ובעלי משכורות חייל, עקב הבור שיווצר בבקרת התקציבים.

בבית"ר זעמו על העונש: "שווה לגזר דין מוות"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully