וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הקבוצה נענשה בשני משחקים ללא קהל

21.12.2011 / 17:30

בעקבות המהומה בבלומפילד. העונש יתקיים מול הפועל ת"א ונתניה. שחקן: "החלטה לא שפויה. רוצים להוריד אותנו בכוח"

לזה אף אחד בבית"ר ירושלים לא ציפה: הקבוצה נענשה היום (רביעי) בבית הדין המשמעתי בעקבות האירועים במשחק ההפסד לבני יהודה, וספגה עונש של שני משחקים ללא קהל בפועל. העונש מגיע בעקבות התפרעות האוהדים ופריצת אוהד לכר הדשא. למרות שהקבוצה כבר מכרה כרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הבא, העונש יחול על משחקי הבית הקרובים מול האדומים ונגד מכבי נתניה. מלבד העונש הקשה, נקנסה הקבוצה גם בסכום של 60 אלף שקל.

בקבוצה הודיעו כי מי שרכש כרטיס למשחק נגד הפועל תל אביב, יוכל לקבל את כספו בחזרה. במועדון מעריכים את הנזק בעקבות העונש בכ-1.2 מיליון שקל, כשמדובר במכה אדירה עבור המועדון שממתין לתוספת של מיליון עד מיליון וחצי שקל לתקציב מארקדי גאידמק. אם אכן העונש ימומש, הדבר יגביל משמעותית את תוכניות הרכש שמתכננת הקבוצה לחודש ינואר.

בבית"ר אמרו לאחר ההחלטה: "המועדון שב ומגנה את התפרעות האוהדים במשחק מול בני יהודה, אולם מדובר בעונש חמור וחסר פרופורציה שגורם נזק כלכלי כבד לקבוצה על לא עוול בכפה. הענישה אינה עומדת בקנה אחד עם עונשים שקיבלו קבוצות אחרות שעמדו בפני ועדות משמעת לאחרונה. המועדון יגיש ערעור באופן מיידי, בתקווה שבית הדין העליון יקל בענישה באופן משמעותי ויאפשר לקיים את המשחק מול הפועל תל אביב עם קהל".

היעדרותם של אבי ריקן המורחק ושי חדד המוצהב מהמשחק מול הפועל עכו ביום ראשון הבא תגרום בעיה גדולה לבית"ר ירושלים באגף שמאל של ההגנה. לאור האכזבה של יובל נעים מיכולתו של אביתר ברוכיאן, מתרגל המאמן את מתנאל בן סימון הצעיר בעמדה זו והוא עשוי לפתוח ביום ראשון.

מעבר לכך מתכנן המאמן מספר שינויים בהרכב לאור העובדה שלקבוצה מצפים שלושה משחקים בתוך שבוע, על מנת לחלק את העומס בין השחקנים. כבר עתה ברור שאבירם ברוכיאן לא יוכל לשחק בכל המשחקים על מנת לא להחמיר את הפציעה שלו במפשעה.

ארקדי גאידמק עדיין לא העביר כסף לרכש, אך מהרגע שנודע כי הוא מתכוון לעשות זאת כמות הפניות וההצעות של סוכנים לבית"ר הפכה לבלתי סבירה. עשרות סוכנים מציעים שחקנים על ימין ועל שמאל מבלי לדעת בכלל שבסך הכל התקציב של בית"ר לכל שחקן ושחקן אינו עובר את ה-100 אלף דולר ברוטו, ולחלקם ישנה תחושה שגאידמק חזר לימי הבזבזנות הגדולים שלו. "אנשים מציעים שחקנים של חצי מיליון דולר, הם חושבים שגאידמק חזר לתקציבים של 100 מיליון שקל" אמר גורם בבית"ר.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully