וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארקדי גאידמק הביע נכונות לעזור

18.12.2011 / 23:06

הבעלים נפגש עם קורנפיין, ואמר כי ינסה להעביר כספים. במועדון הביעו זהירות, אם יגיע תקציב האוקראיני ולדימיר נייקו מועמד

לחצים גדולים מופעלים על גאידמק בשבועות האחרונים להציל את הקבוצה ממצבה המקצועי הקשה וההתסבכות בתחתית בכדי למנוע את ירידתה לליגה השנייה והיום הביע הרוסי נכונות לעזור למועדון.

יש לזכור כי בעבר הבטיח גאידמק מספר פעמים שיעביר כספים וחזר בו כך שגם בבית"ר ממתינים לראות את הכסף בחשבון הבנק של המועדון לפני שייעשו איזשהן פעולות בנושא. בבית"ר לא אישרו את הדברים אך אמרו כי קיבלו מסרים שאכן ישנה כוונה כזאת מצד גאידמק.

כזכור, גאידמק השקיע בבית"ר מעל 400 מיליון שקל אך הפסיק את השקעתו בקבוצה לפני שלוש שנים והמועדון מתקיים על סמך הכנסותיו בלבד ותרומות. כעת, מכשלא נותרה ברירה והקבוצה מועמדת רצינית לירידה הובהר לגאידמק כי במידה והקבוצה תרד לליגה השנייה לא יהיה לה כל ערך מבחינתו וכמו כן הוא עשוי לשאת באחריות למצב וייתכן שבכל זאת לאחר שלוש שנים בעלי הקבוצה יכניס את היד לכיס ויסייע.

אמנם הדברים עדיין לא סגורים, אך במידה ואכן יקרו הדברים, ירצה המאמן יובל נעים להתחזק במספר שחקנים. אחד המועמדים הרציניים הוא הבלם קשר האוקראיני ולדימיר נייקו וכמו כן עלו במועדון שמותיהם של דדי בן דיין (במקרה כזה יוסט אבי ריקן באופן קבוע לקישור) ואחד החלוצים שצפויים להשתחרר ממכבי חיפה בחודש ינואר, חן עזריאל או אלון תורג'מן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully